اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

سفر هیئت اقتصادی آمریکا به مصر

خبرگزاری فارس: قرار است، شماری از مسئولان اقتصادی آمریکا هفته آینده در سفری به مصر، اوضاع اقتصادی این کشور را پس از انقلاب 25 ژانویه مصر بررسی کنند.

سفر هیئت اقتصادی آمریکا به مصر

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه آمریکا امروز (شنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که شماری از مسئولان اقتصادی آمریکا هفته آینده در سفری به مصر، اوضاع اقتصادی این کشور را پس از انقلاب 25 ژانویه مصر بررسی خواهند کرد.

بیانیه وزار خارجه آمریکا اظهار کرد که این دیدار طی روزهای بیست و هفتم تا سی‌ام ماه اوت صورت خواهد گرفت.

در این بیانیه آمده است که عزیمت این مسئولان در پی دیدار ماه ژوئیه «هیلاری کلینتون»، وزیر خارجه آمریکا با «محمد مرسی»، رئیس جمهوری مصر و دیگر مسئولان ارشد این کشور در قاهره صورت می‌گیرد.

بر اساس این بیانیه در گفت‌وگوی کلینتون با مسئولان مصری بر لزوم رشد اقتصادی و اشتغال‌زایی در این کشور به عنوان دو اولویت مشارکت آمریکا و مصر تاکید شده بود.

«رابرت هورماتس»، معاون امور رشد اقتصادی، انرژی و محیط زیست وزارت خارجه آمریکا ریاست این هیئت را به عهده خواهد داشت و شماری از مسئولان کاخ سفید،‌ وزارت خزانه‌داری و دیگر وزارت‌خانه‌های آمریکا نیز وی را در این سفر همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول