اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو نکا:

نکا قهرمان مسابقات تکواندو شرق مازندران شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو نکا گفت: در مسابقات تکواندو قهرمانی شرق مازندران در نکا که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد نکا قهرمان مسابقات تکواندو شرق مازندران شد.

نکا قهرمان مسابقات تکواندو شرق مازندران شد

محسن رمدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: این مسابقات تکواندو شهرستانی، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهید رجایی و باهنر در سالن امام علی (ع) نکا برگزار شد.

رمدانی اظهار داشت: این مسابقات یک روزه که به صورت آزاد برگزار شده و 180 تکواندو کار مرد در چهار وزن نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی یک روز، روی تشک رفته و مسابقه دادند.

وی ادامه داد: این مسابقات با حضور ورزشکاران و تکواندوکاران شهرهای نکا، بهشهر، گلوگاه و میاندرود برگزار شد.

رمدانی درباره نفرات برتر این مسابقات در اوزان مختلف گفت: در منهای 22 کیلوگرم خردسالان، دانیال قلی پور از نکا اول، اسماعیل کمالی از نکا دوم ، یاسین ابراهیمی از بهشهر و حسین سلیمان نژاد از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

وی نتایج این مسابقات را به شرح ذیل اعلام کرد.

در 24- کیلوگرم خردسالان، سهیل محمدیان از نکا اول، ابوالفضل رجبی از نکا دوم، امیر حسین رجبی و محمدمهدی اکبرنژاد از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 26- کیلوگرم  خردسالان هم فرزاد باقری از نکا اول، امیرحسین قلندری از بهشهر دوم، محمد صادقی و ابوالفضل فرجی از بهشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 28- کیلوگرم خردسالان، حسین قاسمی از نکا اول، محمد فلاح از نکا دوم، کیا اصغری و هادی ابراهیمی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 30- کیلوگرم خردسالان، سهیل صفار از بهشهر اول، امیر حسین نوروزی از بهشهر دوم، علیرضا اصغری از بهشهر و سید جواد حسینی اصل از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 32- کیلوگرم  خردسالان، سید امیر سالارمدنی از بهشهر اول، فرهاد علیزاده از نکا دوم، حامدزائر اومالی و امیرلشگر بلوکی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 34- کیلوگرم خردسالان سید رضا تقویان از نکا اول، امیرحسین جوانی از نکا دوم و امیررضا رسولی از نکا و حسینعلی اصغری از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 36- کیلوگرم خردسالان هم سید امیرحسین حسینی از نکا اول، محمد فضلی از نکا دوم و امیرحسین محمودجانلو از گلوگاه به مقام سوم رسیدند.

در 38- کیلوگرم خردسالان رضا اسفندیاری از نکا اول شد.

در 38+ کیلوگرم خردسالان نیز محمد موصفیان از نکا اول و مهدی دهقان از نکا دوم شدند.

در 56- کیلوگرم نونهالان، امین کارگر از نکا اول و علیرضا غلامی از بهشهر دوم شدند.

در 30- کیلوگرم نونهالان، علیرضا نوری از نکا اول، حسین قربانی از نکا دوم، مهدی شبستانی و سید مهدی حسینی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در وزن 33- کیلوگرم  نونهالان، صابر بابایی‌نژاد از نکا اول، محمد پوموسی از نکا دوم، مهران مجیدی از بهشهر و رضا ندیم از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 36- کیلوگرم نونهالان، امیرحسین کهنسال از نکا اول، حسین محسنی از نکا دوم، سید احمد ساداتی و علی احمدی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 39- کیلوگرم نونهالان، محمد زحمتکش از نکا اول، محمد حسین کاظمی از بهشهر دوم، امیر حسین یوسفی از بهشهر و محمد مهدی روبین از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 42- کیلوگرم  نونهالان، محمدمهدی خلیلی از نکا اول، مجتبی علی‌نژاد از نکا دوم، محمدحسین استوار از نکا و پوریا قلندری از بهشهر به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 45- کیلوگرم  نونهالان، محمد زندی از نکا اول، علیرضا یوسفی از نکا دوم، یاسر احمدی و نیما دارابی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 48- کیلوگرم  نونهالان، محمدجواد بهزاد نیا از بهشهر اول، عرفان هراسانی از بهشهر دوم و مصطفی مفرده از نکا به مقام سوم رسیدند.

در 52- کیلوگرم نونهالان، محمد آبشار از بهشهر اول، برزو فدایی از گلوگاه دوم ، عبدالله نوری و محمد علی کهنسال از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 54+ کیلوگرم  نونهالان نیز، کوروش کلایی از نکا اول، محمدرضا یلا از بهشهر دوم ، علی حیدری و محمد جواد قلعه سری از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 42- کیلوگرم  نوجوانان، احمد رضا ایزدیان از نکا اول، علی چراغ کر از نکا دوم و مهدی اکبری از نکا سوم شدند.

در 45-  کیلوگرم نوجوانان پوریا کهنسال از نکا اول، محمد حسین بزم از نکا دوم و امیر رضا عظیمی از گلوگاه سوم شدند.

در 48- کیلوگرم نوجوانان، محمد نوری از نکا اول و سید مرتضی حسینی از نکا دوم شدند.

در 51- کیلوگرم نوجوانان، سید محمد میرتقیان از نکا اول، حسین مصطفی نژاد از نکا دوم ، حسین جمال و امیر حسین خلیلی از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 55- کیلوگرم  نوجوانان مسعود آشکاران از بهشهر اول شد.

در 59- کیلوگرم  نوجوانان، محمدرضا یخکشی از بهشهر اول، رضا زارعین از نکا دوم ، سید مهدی فضل اللهی و ابراهیم زارع از نکا به مقام مشترک سوم رسیدند.

در 68- کیلوگرم  نوجوانان، محمد رضا فرخنده از نکا اول و مصطفی جانفزا از بهشهر دوم شدند.

در 78+ کیلوگرم نوجوانان هم امیر محمد زارعین از نکا اول  و محمد خجسته از نکا دوم شدند.

در 54- کیلوگرم جوانان و بزرگسالان ، نیما مرتاضی از بهشهر اول، امیر منیز از نکا دوم شدند.

در 58- کیلوگرم جوانان، مرتضی کاملی از بهشهر اول شد.

در وزن 63- کیلوگرم جوانان و بزرگسالان مجتبی رضایی از بهشهر اول، مهدی چراغ کر از نکا دوم ، علی مهدوی از بهشهر و مرتضی کاملی از بهشهر مشترک سوم شدند.

در 68- کیلوگرم  جوانان و بزرگسالان، بهزاد شفیعی از بهشهر اول، سید رسول حسینی از نکا دوم و مهدی قربانی از نکا به مقام سوم رسیدند.

در 87+ کیلوگرم جوانان نیز محمد محبوب از بهشهر اول و محمدتقی رضایی از بهشهر دوم شدند.

در مجموع این مسابقات، تیم های نکا اول، بهشهر دوم و گلوگاه سوم شدند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول