اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه اول شهریور ماه

بانوان قمی به پومسه قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: بانوان قمی در پنجمین دوره مسابقات پومسه بانوان قهرمانی کشور با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

بانوان قمی به پومسه قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم پومسه بخش فرم رشته ورزشی تکواندو است که در سال‌های اخیر در کشورمان طرفداران زیادی پیدا کرده است و در قم نیز در کنار بخش کیوروگی یا مبارزه این رشته، ورزشکاران فعالی دارد.

امسال رقابت‌های پومسه بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت 16 تیم برگزار می‌شود و در حالی که قم یکی از استان‌های فعال در این رشته ورزشی به شمار می‌رود، امسال نیز تیم قم در پنجمین دوره لیگ پومسه بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های مدعی در نیمه اول شهریور ماه به مصاف حریفان می‌روند.

مسابقات لیگ برتر پومسه بانوان قهرمانی کشور در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار می‌شود، در حالی که در این پیکارها در رده تیمی 16 تیم و در رده انفرادی 137 تکواندوکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تکواندوکاران شرکت‌کننده در لیگ پومسه بانوان قهرمانی کشور، در تلاش برای کسب عناوین برتر، رقابت‌های انفرادی خود را در رده‌های سنی زیر 14 سال، 14 تا 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال و 40 تا 49 سال برگزار می‌کنند.

در سال قبل پیکارهای لیگ پومسه بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در تهران برگزار شد و طی آن تیم بانوان پیشتازان قم با نفرات آماده خود به مصاف حریفان رفت، تیمی که ترکیب آن را بانوان آماده رشته پومسه تشکیل می‌دادند.

به نظر می‌رسد با اینکه موانع و مشکلاتی در بحث مالی و امکانات بر سر راه وجود دارد اما حضور در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور بهترین فرصت برای افزایش میزان آمادگی و همچنین کسب تجربه برای بانوان تکواندوکار قمی است.

با توجه به تغییر ایجاد شده در زمان برگزاری مسابقات لیگ پومسه بانوان کشور، این رقابت که قرار بود از روز هشتم شهریور ماه آغاز شود، دو روز زودتر از زمان قبلی از روز دوشنبه ششم شهریور ماه جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول