اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی:

پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت 75 درصدی در حال اجرا هستند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اولویت پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام استانی با پیشرفت معادل 75 درصد در حال اجرا هستند.

پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت 75 درصدی در حال اجرا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سیدجواد محمودی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولویت مدیریت عمرانی استان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است، از این رو سرعت اجرا و میزان پیشرفت پروژه‌ها نشان از پیشرفت قابل توجه آنها در سال جاری دارد.

محمودی اضافه کرد: توجه به مناطق محروم شاخصه اصلی پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در سال جاری است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پروژ‌ه‌های آماده افتتاح در هفته دولت تصریح کرد: در هفته دولت امسال 413 پروژه عمرانی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از پروژ‌ه‌های آماده افتتاح در مناطق محروم هستند، اضافه کرد: بخش مهمی از پروژه‌های افتتاحی شهرستان ارومیه به مناطق محروم این شهرستان اختصاص دارد که می‌تواند در روند توسعه پایدار این شهرستان مثمرثمر باشد.

به گفته معاون استاندار آذربایجان‌غربی از 413 پروژه عمرانی قابل افتتاح در هفته دولت امسال، چهار پروژه به صورت استانی هستند و 409 پروژه در قالب پروژه‌های شهرستانی طراحی، اجرا و افتتاح می‌شوند.

وی اظهار کرد: در این میان شهرستان ارومیه با 121 پروزه افتتاحی با اعتبار 514 میلیارد ریال در صدر شهرستان‌های استان از لحاظ تعداد پروژه و میزان اعتبار در استان است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن مهر از جمله برنامه‌های مهم مدیریت استان در هفته دولت امسال است.

محمودی اظهار امیدواری کرد که در مدت باقی مانده از عمر دولت دهم پروژه‌های مهر ماندگار در حوزه پروژه‌های ملی و استانی به ثمر نشسته و شاهد توسعه عمرانی روزافزون در آذربایجان‌غربی باشیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول