اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

پزشکان رضایت خالق را در رضایت مخلوق می‌دانند

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان زحمتکش رضایت خالق را در رضایت مخلوق می‌دانند.

پزشکان رضایت خالق را در رضایت مخلوق می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از دفتر نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکان به‌مناسبت روز پزشک اظهار داشت: یکم شهریور ماه زادروز ابو علی سینا حکیم و دانشمند حاذق ایرانی و روز پزشک را به تمامی جامعه پزشکی کشور به ویژه تلاشگران عرصه سلامت در دشتستان بزرگ تبریک عرض می‌کنم.

 وی یادآور شد: به طور یقین طبابت در همه جوامع با هر فرهنگ و آیینی از مشاغل پر اهمیت و دارای جایگاه خاص است و نجات جان انسان‌ها و تلاش در راستای بازگرداندن نعمت سلامتی به یک انسان به حدی قابل ستایش و تقدیر است که خداوند بزرگ در کتاب هدایتگرش آن را نجات جان همه انسان‌ها خوانده است.

این نماینده مجلس اذعان داشت: به مناسبت روز پزشک ضمن سپاس و امتنان از همه اطباء شریف و زحمتکشی که رضایت خالق را در رضایت مخلوق دانسته و از هیچ تلاشی در راستای زدودن رنج و درد از چهره بیمار دریغ نمی‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

موسوی‌نژاد گفت: از خداوند بزرگ موفقیت همراه با تاثیرگذاری بیش از پیش برای این قشر فرهیخته و تاثیرگذار را خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول