اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جدید تیم فوتبال پاس همدان:

تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرم تا پاس به لیگ برتر برگردد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه پاس همدان امروز در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار فارس در همدان گفت: از تمام توان خود و استان استفاده خواهم کرد تا پاس را به لیگ برتر برگردانم.

تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیرم تا پاس به لیگ برتر برگردد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته گذشته با استعفای عباس صوفی، عبدالحمید رمضانی (قائم مقام سابق باشگاه پاس) به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پاس انتخاب شد. به همین منظور گفت‌وگویی ترتیب دادیم تا از نظرات رمضانی در خصوص پاس جویا شویم.

 

فارس: در مورد جدایی خود از پاس و برگشت دوباره و همچنین پیشنهاد شاهین بوشهر توضیح دهید؟

رمضانی: کسی از خانه خود بیزار نیست و با نخستین پیشنهاد برگشت به خانه خود را قبول می‌کند، بحث شاهین بوشهر هم در حد یک پیشنهاد بود اما پیشنهاد پاس برای من از همه چیز بالاتر بود من پاس را قبول کردم و الان هم در خدمت این تیم هستم.

 

فارس: چه برنامه‌هایی برای آینده پاس دارید؟

رمضانی: ما بیشتر باید تغییر ساختار بدهیم، باید از الان با استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پاس را بچینیم تا به یاری خدا در بازگشت به لیگ برتر مشکلات تیم‌های گهر و آلومینیوم هرمزگان را نداشته باشیم لذا باید مدیران باشگاه و تمام ارکان باشگاه طبق استاندارد کنفدراسیون فوتبال آسیا حرکت کنند.

 

فارس: گفته می‌شود میانگین سنی پاس 30 سال است و توان لیگ برتری کردن پاس را ندارد، حرفی در این زمینه دارید؟

رمضانی: نظر آقای وینگو بگوویچ سرمربی تیم برای ما ارجح است و ما نظر او را تایید می‌کنیم. من هم چنین اعتقادی دارم که میانگین سنی تیم بالاست اما شناسنامه بازیکن بازی نمی‌کند و خود بازیکن است که باید بداند توان بازی کردن دارد یا خیر؛ چنان که کادر فنی ما صلاح بدانند که از بازیکنان استفاده کنند قطعاً استفاده خواهد شد. در سه چهار روز آینده ما تغییری در رویه فنی باشگاه می‌دهیم و این تغییر رویه جواب‌گوی سئوال شما خواهد بود.

 

فارس: چه برنامه‌هایی برای یارگیری قدرتمند دارید؟

رمضانی: به دلیل اینکه رقابت در فوتبال و بین تیم‌های حاضر زیاد است اجازه بدهید من فعلاً اظهار نظری در این‌باره نکنم چون که رقیب‌های ما هوشیار خواهند شد و وقتی قرارداد رسمی بازیکنان ثبت شد از روابط عمومی باشگاه در اختیار رسانه‌ها و مطبوعات قرار خواهیم داد.

 

فارس: امسال با توجه به اینکه شرایط صعود به لیگ برتر سخت است و چهار تیم از هر گروه سقوط می‌کنند چه برنامه‌هایی دارید و آیا قول لیگ برتری کردن پاس را به مردم همدان و هواداران پاس می‌دهید؟

رمضانی: اگر کسی قول صعود به لیگ برتر را بدهد به نظر بنده چیزی از فوتبال نمی‌داند، ما تلاش می‌کنیم، دو برابر هم تلاش خواهیم کرد که به لیگ برتر برگردیم بستگی به حمایت، تخصیص بودجه و توان فنی دارد.

من یک نفری نمی‌توانم قول صعود به لیگ برتر را بدهم اگر این عوامل همه با هم کنار یکدیگر باشند بله می‌شود قول صعود را هم داد.

 

فارس: چه برنامه‌هایی دارید که اشتباهات سال گذشته در پاس تکرار نشود و مسائل حاشیه‌ای دلال بازی و... دوباره در پاس ایجاد نشود؟

رمضانی: متاسفانه مشکل اصلی ما در سال گذشته نبود کمیته فنی بود که از الزامات است و یک کمیته فنی که فقط بنشینند خیار و گوجه بخورند به درد تیم ما نمی‌خورد. آدم‌های فوتبالی باید در کنار تیم باشند نه اینکه بنده مدت کمی فوتبالیست بودم در کمیته فنی باشم؛ اصلاً چنین چیزی امکان ندارد.

کسی که قابلیت نظر دارد در کمیته فنی ما حتماً شرکت خواهد کرد، پارسال هم شایعه زیاد بود چون من در فصل گذشته کنار تیم بود نمی‌خواهم خود را جدا از تیم بدانم، بله چنین مسائلی وجود داشت، البته پاس تیم خوبی بود که یکسری عوامل باعث شد که صعود نکند و من نمی‌خواهم نقش قبر کنم اما از این عوامل درس می‌گیریم برای فصل پیش رو.

 

فارس: به نظر شما تکرار اینکه پاس زمانی قهرمان آسیا و در لیگ برتر بوده درد از این تیم دوا می‌کند؟

رمضانی: خیر، اما ما می‌خواهیم بازیکنان و کادر فنی و همه بدانند در کجا کار می‌کنند. آن زمان من 20 ساله بودم اما الان 50 ساله هستم زمان که به عقب برنخواهد گشت اما باید بدانیم کجا هستیم و چه کار می‌کنیم و در چه مجموعه‌ای هستیم. تکرار مکررات برای انسان درس می‌آورد و من فکر می‌کنم بسیاری از تیم‌ها در لیگ امکانات سخت‌افزاری همدان را ندارند و باید از این امکانات به نحو احسنت استفاده کنیم.

 

فارس: درباره حضور تیم الوند در کنار پاس چه نظری دارید و آیا باعث دودستگی در بین هواداران فوتبال در همدان نخواهد شد؟

رمضانی: شناسنامه تیم همدان پاس است الوند زاییده پاس همدان است اگر پاس به همدان نمی‌آمد الوندی وجود نداشت اما برادر هستیم و شانه به شانه همدیگر حرکت می‌کنیم در کنار رفاقتی که با یکدیگر داریم رقابت نیز خواهیم کرد.

 

فارس: درباره تیم‌های پایه باشگاه چه برنامه‌هایی دارید؟

رمضانی: برنامه گسترده‌ای داریم و نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه خواهیم داشت و اعتقاد داریم به تیم‌های پایه همدان ظلم شده است. ما انتظار بیشتری از تیم‌های پایه و خصوصاً بابک صمدیان داریم چون تحصیلات آکادمیک دارد و تحصیلات ایشان در ورزش است، اگر بتوانم به جمع‌بندی برسیم در کنار ایشان از دوستان دیگری استفاده کنیم و تیم پایه قوی داشته باشیم به نوعی کارخانه فوتبال همدان را راه انداخته‌ایم.

 

فارس: درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه پاس ریخت و پاش‌های فراوانی دارد چه صحبتی دارد؟

رمضانی: اصلاً قبول ندارم فصل گذشته آلومینیوم با 6 میلیارد به لیگ برتر صعود کرد ما فصل گذشته بودجه را در مسیر خرج کردیم. ما در فصل گذشته هفت بازیکن گرفتیم که شش نفر آنها سابقه لیگ برتری دارند؛ این بازیکنان کارنامه دارند و باید از این بازیکنان بازی بگیریم که در فصل گذشته نتوانستیم بهره ببریم.

 

فارس: درباره بومی‌گرایی در تیم که دغدغه مردم همدان است نیز توضیح دهید؟

رمضانی: بومی‌گرایی خوب است من هم موافق هستم اما شما فوتبال اصفهان را نگاه کنید در سپاهان از 11 بازیکن زمین تنها یک نفر (نویدکیا) بومی اصفهان است، بحث فوتبال مثل بحث پزشکان بدون مرز است اصلاً بومی و غیر بومی مهم نیست اگر امکانات باشد تا از بومی‌های استان استفاده کنیم به نفع ماست، مرتضی تبریزی را چه کسی به تیم ملی رساند، وحید علی‌آبادی، هادی بلوری هرکدام نشانه بومی‌گرایی است اما نمی‌شود یک شبه راه 100 ساله را رفت و باید زمینه شکوفا شدن بازیکن‌های استان را فراهم کنیم.

 

فارس: در زمان آقای صوفی، کمال عربیان سرپرست تیم فوتبال پاس شد، آیا ایشان را کنار خواهید گذاشت؟

رمضانی: به نظر من کسی در همدان وجود ندارد که بتواند و شایستگی سرپرستی باشگاه پاس را داشته باشد، سرپرستی یک باشگاه کاملاً تخصصی است، اگر چنین کسی در همدان وجود داشت قطعاً می‌گذاشتم، من پیش خود حساب کردم که ایشان نمی‌تواند سرپرست تیم باشد و مجبورم بروم و از خارج استان سرپرست بیاورم.

فارس: از آقای بگوویچ تا کی حمایت می‌کنید؟

رمضانی: تا آخرین لحظه حمایت می‌کنیم و اگر از 26 بازی 24 بازی را هم نتیجه نگیرد باز هم پای وینگو بگوویچ خواهیم بود.

 

گفت‌وگو: محمدرضا بهرامی‌صفت

 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول