اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علاءالدینی با اشاره به برگزاری نشست سران عدم ‏تعهد:

تلاش تبلیغاتی دشمن با عنوان "ایران ناامن" شکست خورد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند برگزاری نشست سران عدم ‏تعهد در تهران را سبب شکست تبلیغاتی دشمن با عنوان "ایران ناامن" خواند.

تلاش تبلیغاتی دشمن با عنوان "ایران ناامن" شکست خورد

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تأثیر امروز انقلاب اسلامی در نشست عدم ‏تعهد مثال‏زدنی است.

وی ادامه داد: در حال حاضر همه تلاش دشمنان اسلام و انقلاب به نمایش دروغین تاثیر کم‏رنگ ایران مقتدر در تحولات منطقه و جهان معطوف شده است.

علاءالدینی اضافه کرد: فلسفه وجودی جنبش عدم‏ تعهد بر تلاش برای تبدیل شدن به صدایی سوم در میان دو صدای دیگر شرق و غرب استوار است.

وی، تاثیرات جریان فکری امام راحل (ره) در قالب شعار "نه شرقی، نه غربی" را بر جنبش عدم ‏تعهد موثر خواند و تصریح کرد: از جمله مصادیق این تاثیرات شگرف امام راحل (ره) بر جنبش عدم‏ تعهد را می‏توان در فعالیت‏های گروه "نم" مشاهده کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: اعضای گروه نم در جایگاه‏های مختلف و در عرصه‏های بین‏المللی بارها دفاع از حقوق حقه مردم ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داده‏اند.

*لیبرالیسم نوعی نفاق است

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند با بیان اینکه لیبرالیسم نوعی نفاق است، به برخی نمونه‏های لطمات این خط فکری به ایران و اسلام اشاره کرد.

علاءالدینی با اشاره به بیانات گوهربار امام راحل (ره) درباره لیبرالیسم و کمونیسم خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) تنها عالمی بودند که از همان ابتدا بروز خطر از جانب لیبرال‏ها را مطرح می‏فرمودند.

علاءالدینی اضافه کرد: در همان زمان برخی بر این رفتار امام اعتراض داشتند که چرا ایشان کمونیسم را خطری برای اسلام عنوان نمی‏کنند.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: امام نیز در پاسخ به این اعتراضات می‏فرمودند که "ما باید هدف را انزوا و محو آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دهیم؛ کمونیسم توانی برای اظهار وجود ندارد".

وی تصریح کرد: در آن دوران، بیان چنین مطالبی از سوی عالمی همچون امام عظیم‏الشان (ره) دارای فضایی سنگین بود.

*لطمات اسلام و ایران از لیبرال‏ها

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند به گوشه‏ای لطماتی که ایران و اسلام در طول تاریخ از جانب لیبرال‏ها متحمل شدند، اشاره کرد.

علاءالدینی تصریح کرد: در جریان نهضت مشروطه و همچنین کودتای 28 مرداد ایران و اسلام از لیبرال‏ها ضربه خورد.

وی اضافه کرد: شاید جالب باشد بدانید که طرفداران این طیف فکری در جریان انقلاب اسلامی نیز مقابل امام راحل (ره) و مردم ایستادند.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند افزود: اما حکمت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تدبیر هوشمندانه ایشان دست لیبرال‏ها را برای امت اسلامی رو کرد.

نماینده ولی‏فقیه در شهرستان دماوند بر لزوم شناخت بیشتر امت اسلامی از تفاوت‏های اسلام ناب محمدی (ص) با لیبرالیسم تاکید کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر لیبرالیسم را می‏توان به نفاق تشبیه کرد؛ این خط فکری با شعار اشاعه آموزه‏های اسلامی وارد عمل می‏شود، اما امور مدنظر خود را پیگیری می‏کند.

انتهای پیام/ی10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول