اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غلامعلی حبیبی‌منش رسما فرماندار گناوه شد

خبرگزاری فارس: غلامعلی حبیبی‌منش فرماندار سابق شهرستان قائنات در استان خراسان جنوبی، امروز رسما به عنوان فرماندار گناوه معرفی شد.

غلامعلی حبیبی‌منش رسما فرماندار گناوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران گناوه در این شهرستان با حضور استاندار و معاون سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد.

در این نشست با قدردانی از زحمات احمد جعفری‌نسب، غلامعلی حبیبی‌منش به‌عنوان فرماندار گناوه معرفی شد.

امروز همچنین احمد جعفری‌نسب به‌عنوان فرماندار شهرستان تنگستان معرفی خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این نشست از حضور یکپارچه مردم استان بوشهر در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس جوابی دندان‌شکن به تمام یاوه‌گویی‌های دشمنان قسم‌خورده نظام بوده است.

محمدحسن شنبدی اظهار داشت: این حرکت مردم نشان‌دهنده تنفر آنان از استعمار و آمادگی همیشگی آنان برای مبارزه با استعمار است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به کارآمدی نظام اسلامی گفت: نظام اسلامی ایران با پیشرفت‌های چند سال اخیر خود نشان داد نظام دینی کارآمد بوده و هست.

شنبدی خدمت بی‌منت را وظیفه مسئولان دانست و گفت: مدیران باید با خدمت صادقانه، رضایتمندی مردم از نظام را به‌وجود بیاورند و در این مسیر با تمام توان در خدمت مردم باشند.

همچنین در این نشست با قدردانی از تلاش‌های ارزنده ایاز عباسی معاون سیاسی فرمانداری گناوه، ضرغام مردانی به عنوان معاون جدید سیاسی این فرمانداری معرفی شد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول