اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی دایی:

نمی‌دانستم مولایی با آلومینیوم کار می‌کند / احتمال میزبابی هرمزگان از یک تیم لیگ برتری دیگر

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم راه‌آهن با بیان اینکه این تیم یک زمین بازی در کیش دارد و هر وقت لازم باشد در این جزیره بازی می‌کند، گفت: در زمان دعوت از مولایی بدنساز کنونی راه‌آهن نمی‌دانستم که وی در حال کار کردن با تیم آلومینیوم است.

نمی‌دانستم مولایی با آلومینیوم کار می‌کند / احتمال میزبابی هرمزگان از یک تیم لیگ برتری دیگر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی دایی بامداد شنبه در حاشیه کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی دو تیم آلومینیوم هرمزگان با راه‌‌آهن که به نتیجه مساوی کشیده شد در جمع خبرنگاران راجع به مسائل پیش آمده پیرامون الحاق بدنساز سابق آلومینیوم به تیم راه‌‌آهن اظهار داشت: در زمانی که به وی برای دعوت به کار زنگ زدم و او را دعوت به همکاری در راه‌آهن کردم اصلا و ابدا نمی‌دانستم آقای مولایی در حال کار با تیم آلومینیوم هرمزگان است.

دایی در پاسخ به خبرنگار فارس که به وی گفت، مسئولان آلومینیوم می‌گویند که مولایی قرارداد داخلی با باشگاه آلومینیوم داشته است، افزود: بنده این را نمی‌دانم، مولایی نیز در این زمینه چیزی به بنده نگفته است.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان در عین حال اضافه کرد: به نظر می‌آید در این راستا مشکل مدیریتی در تیم آلومینیوم سبب شده است که این تیم نتواند با مولایی قرارداد ببندد، چرا که گفته می‌شود وی یک ماه و نیم برای آلومینیوم مفت و مجانی کار کرده و تا روز جدائیش از این تیم قراردادی با وی امضا نشده است.

دایی همچنین پیرامون سوالی مبنی بر درخواست باشگاه راه‌آهن برای میزبانی از تیم‌ها در ورزشگاه‌های بزرگ پایتخت اظهار داشت: باشگاه راه آهن متعلق به هواپیمایی فراز قشم است و در این راستا کادر فنی تابع دستورات مدیران تیم است.

وی اضافه کرد: تیم راه‌آهن یک زمین بازی در کیش دارد و در صورت نیاز می‌تواند در این جزیره نیز پذیرایی تیم‌های میهمان خود باشد.

انتهای پیام/ب20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول