اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک‌صدا تا آزادسازی قدس شریف- 22

جلوه‌ای افتخارآمیز از اتحاد ملت در میاندرود

خبرگزاری فارس: روزه‌داران شهرستان میاندرود امروز در راهپیمایی روز قدس جلوه‌ای افتخارآمیز از اتحاد ملت در برابر زورگویی‌های مستکبران را به نمایش گذاشتند.

جلوه‌ای افتخارآمیز از اتحاد ملت در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، مراسم دشمن‌شکن روز جهانی قدس امسال باشکوه هرچه تمام‌تر در این شهرستان برگزار شد.

راهپیمایان روزه‌دار شهر و روستای این شهرستان در این مراسم معنوی که از شهرداری سورک تا مصلای نماز جمعه میاندرود برگزار شد، جلوه‌ای افتخارآمیز از اتحاد ملت در برابر زورگویی‌های مستکبران را به نمایش گذاشتند.

زن و مرد و پیر و جوان این شهرستان هم‌گام و هم‌نظر با ندای پیامبرگونه مقام معظم رهبری در این راهپیمایی مشارکت کردند.

امسال با توجه به وقوع زلزله مهیب در استان آذربایجان شرقی و بی‌خانمان شدن عده‌ای از هموطنان در این نقطه از کشور مردم میاندرود نیز با کمک کردن به این فریضه، سهم خود را ادا کردند.

حجت‌الاسلام سید مجتبی رسولی امروز در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس در میاندرود اظهار داشت: روز قدس روز بیداری امت اسلام است.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری این روز توسط حضرت امام (ره) موجب بیداری امت اسلامی شده است، افزود: مسلمانان نباید در برابر زورگویان و مستکبران سکوت کنند.

امام جمعه میاندرود بیداری مردم و خروش ملت‌های مسلمان منطقه را دستاورد عظیم انقلاب اسلامی دانست با اشاره به فراگیری این روز در گستره جغرافیایی جهان، تصریح کرد: در روز اول ما قدس را تنها و با یک شعار آغاز کردیم اما اکنون در بیشتر کشورهای مسلمان و بلکه در سایر کشورها مردم در روز قدس فریاد مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

رسولی با اشاره به سخن حضرت امام که اسراییل را غذه سرطانی خطاب کرد، افزود: غده سرطانی به جان هر کس بیفتد ایستایی ندارد و متوقف نمی‌شود و دائما سلول‌های خود را زیاد می‌کند.

وی با بیان اینکه اسراییل اگر امروز در فلسطین پیروز شود مانند غده سرطانی به سایر کشورهای اسلامی هجوم خواهد برد، تاکید کرد: امروز پنجه این رژیم منحوس بر سر کشور ما نیز سایه افکنده است، اما نیروی لایزال الهی و اراده محکم و استوار جوانان این کشور در برابر آن ایستاده و مقاومت می‌کند و تا زمانی هم که آنها را با خاک یکسان نکنند، دست بردار نیستند.

امام جمعه میاندرود ابراز داشت: هدف استکبار ستیز با اسلام است و هر کجا نغمه آزادی و دین بلند می‌شود اولین کسی که دم تکان می‌دهد و ابراز وجود می‌کند، اسراییل است.

امام جمعه میاندرود همچنین با تشریح کودتای 28 مرداد سال 32 ابراز داشت: آنچه که موجب شد قیام مردم با رهبری ایت الله کاشانی به شکست منجر شود‌، فاصله بین مردم و مرجعیت بود.

وی گفت: دشمن به درستی بر این نکته تاکید کرد و توانست با شکافی که بین مردم و روحانیت و مرجعیت به‌وجود آورد، این قیام را به کودتایی تبدیل کند که تمام منافعش در آن تامین شد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول