اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

اجرای مطلوب طرح 3-3-6 مهم‌ترین انتظار جامعه از فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: تحقق سند تحول بنیادین و اجرای مطلوب طرح 3-3-6 در مقطع ابتدایی مهم‌ترین انتظار و خواسته نظام اسلامی و جامعه از فرهنگیان است.

اجرای مطلوب طرح 3-3-6 مهم‌ترین انتظار جامعه از فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون حسین مصلحی‌پور شب گذشته در مراسم ضیافت نور در جمع فرهنگیان و خانواده‌های آنان گفت: بی‌شک سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گامی مهم و تاثیرگذار در توسعه آموزش و پرورش کشور است.

وی افزود: خانواده‌های فرهنگیان به‌عنوان پشتیبان اصلی آنان همواره جایگاه ویژه‌ای در معادلات و برنامه‌ریزی‌ها داشته‌اند و اگر این قشر می‌تواند پاسخگوی توقعات متعدد و مختلف مردم جامعه باشد به دلیل آرامش سرشار از اطمینان در خانه و حمایت بیش از حد خانواده‌های آنان است.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند این بار سنگین و مسئولیت خطیر را به دوش بکشد و اگر همراهی همه مردم به‌ویژه فرهنگیان و خانواده‌های پرتلاش آن‌ها نبود کمتر موفقیتی حاصل می‌شد و اجرای چنین برنامه‌هایی در راستای ایجاد همدلی و تقویت روح تعاون و محبت است تا با هم بودن و در کنار هم بودن تبدیل به نیرویی بزرگ شود و بر مشکلات و موانع غلبه کنیم که خواسته وزیر ارزشی و مدیرکل ایثارگر آموزش و پرورش استان بر ترویج فضای صفا و صمیمیت در بین فرهنگیان و خانواده‌های آنها است و برپایی ضیافت نور در کشور در همین راستا صورت گرفته است.

مصلحی‌پور ادامه داد: همه مقدمات لازم برای عملی شدن سند تحول بنیادین در بردخون فراهم شده و ضمن سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، کمبودها و مشکلات به استان منعکس شده تا در فرصت باقی مانده با ارائه راهکار و تدبیر مناسب در مسیر مورد نظر مسئولان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اهداف بلند، بنیادین و تحول‌آفرین ایشان را عملی سازیم.

طرح افطاری ضیافت نور در سومین سال اجرا با حضور بیش از 650 نفر از فرهنگیان و خانواده‌های آنان در هنرستان کارودانش شهیده قایدی شهر بردخون برگزار شد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول