اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد

کاهش 22 درصدی تلفات جاده‌ای گیلان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کاهش 22 درصدی تلفات حوادث رانندگی جاده‌های استان در مرداد جاری خبر داد.

کاهش 22 درصدی تلفات جاده‌ای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد ابراهیم نوروزیان عصر امروز در پنجمین نشست کمیته کاهش تصادفات پلیس راه گیلان با بیان اینکه عملکرد پلیس راه گیلان در روان‌سازی و نظم‌بخشی ترافیک در تعطیلات تابستان و قبل از ماه رمضان امسال خوب بوده است، اظهار کرد: کاهش 16 درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای، موجب رضایت خاطر مسافران و مردم استان شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به آمار 22 روزه مرداد جاری ابراز کرد: کاهش 22 درصدی تصادفات و 22 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در جاده‌های استان، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی در ادامه به تشریح راهکارهای اجرایی و عملی در راستای بهبود خدمت به مردم و کاهش حوادث ترافیکی به ویژه در روزهای تعطیل عید سعید فطر و ایام باقیمانده تعطیلات تابستان پرداخت.

مجید جمشاد رئیس پلیس راه گیلان نیز در نشست مذکور گزارشی از عملکرد پلیس راه استان در تیر ماه و چهار ماه نخست امسال را ارائه داد.

در جلسه مذکور تعدادی از فرماندهان پاسگاه‌های پلیس راه استان نیز نظرها و پیشنهادهای خود در زمینه نحوه برخورد با تخلفات و کاهش حوادث ترافیکی جاده‌های استان را مطرح کردند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول