اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

افزایش شاخص امنیت بالاترین خدمت به نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: کاهش جرایم و ارتقای سطح امنیت بالاترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین ضربه به جهان استکبار است.

افزایش شاخص امنیت بالاترین خدمت به نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در جلسه اخلاق کاربردی کارکنان فرماندهی انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: جهان استکبار به خیال خام خودشان با تحریم‌های اقتصادی و سیاسی می‌توانند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از پای درآورند، غافل از اینکه خودشان قبل از هر اقدامی نابود خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این شرایط حساس دشمنان در صدد هستند که در ایران امنیت داخلی به هم بخورد و اوضاع فضای اجتماعی کشور را متحول کنند تا به اهداف خود برسند و در اینجاست که تلاش نیروی انتظامی برای بهبود امنیت تلاشی مقدس است.

صفایی تصریح کرد: اگر سطح جرایم پایین بیاید و شاخص امنیت بالا رود بالاترین خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و بزرگترین ضربه به استکبار است.

وی افزود: اگر در جایی سرقتی رخ می‌دهد یا تحرکات قومی ایجاد می‌شود بسیاری از اینها دارای طراحی‌های خارجی است و نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت داخلی بسیار مهم و حساس است.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول