اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین اردوی آماده‌سازی در قم

ترکیب تیم ملی گلبال اعزامی به پارالمپیک لندن مشخص شد

خبرگزاری فارس: ترکیب نهایی تیم ملی گلبال کشورمان اعزامی به رقابت‌های پارالمپیک لندن در آخرین اردوی آماده‌سازی این تیم در قم مشخص شد.

ترکیب تیم ملی گلبال اعزامی به پارالمپیک لندن مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های پارالمپیک لندن بعد از پایان مسابقات المپیک 2012 از اوایل شهریور ماه در کشور انگلیس آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های مختلف ورزش جانبازان و معلولین کشورمان نیز راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

یکی از تیم‌های آماده‌ای که امید به کسب مدال توسط آن در مسابقات پارالمپیک لندن بسیار زیاد است، تیم ملی گلبال نابینایان و کم بینایان کشورمان است که از بهترین‌های حال حاضر این رشته در کشور تشکیل شده است.

گلبالیست‌های کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن چیزی نزدیک به 10 اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی، آخرین مرحله برنامه‌های تمرینی خود را در شهر مقدس قم پشت سر می‌گذارند تا از هر نظر با شرایطی مطلوب راهی پارالمپیک لندن شوند.

گلبال ایران نه تنها در آسیا، بلکه در بیشتر تورنمنت‌های بین‌المللی معتبر گلبال کشور و همچنین رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌های اخیر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و این بار نیز یکی از امیدهای قرار گرفتن بر روی سکوی پارالمپیک لندن محسوب می‌شود.

کادر فنی تیم ملی گلبال کشورمان در راه تشکیل تیمی قوی در مسابقات پارالمپیک لندن، نفرات ملی‌پوش را از بین چندین و چند نفر گلبالیست آماده و مدعی از بین تیم‌های حاضر در لیگ‌های گلبال کشور و همچنین استعدادهای استان‌ها شناسایی کرده است.

مهدی سیاحی، جواد شیردل، بهزاد جهانگیری، حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محسن جلیلوند شش نفری هستند که از بین چندین مدعی اعزام به پارالمپیک 2012 لندن در ترکیب نهایی تیم ملی گلبال ایران قرار گرفته‌اند.

این در حالی است که اردوی تیم ملی گلبال اعزامی به پارالمپیک لندن از روز دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه با حضور ملی‌پوشان حاضر در ترکیب نهایی تیم ملی به میزبانی هیئت ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قم آغاز شده است.

اردوی تیم ملی گلبال اعزامی به رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن تا روز پنجشنبه بیست و ششم مرداد ماه در حالی در شهر مقدس قم ادامه می‌یابد که تمرینات این تیم در سالن ورزشی شهید طاهریان میدان آزادگان قم برگزار می‌شود.

از سوی دیگر نفرات کادر فنی تیم ملی گلبال کشورمان اعزامی به پارالمپیک لندن نیز مشخص شده‌اند و بر این اساس افشین زند کریمی به عنوان سرمربی، عباس طرفی به عنوان مربی، دکتر مددی به عنوان مربی بدنساز، مهرداد شیروانی به عنوان مدیر فنی و محمدکاظم صفری به عنوان سرپرست، تیم ملی را هدایت می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول