اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان در گفت‌وگو با فارس:

بیداری اسلامی حاصل راهپیمایی‌های روز قدس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اصفهان گفت: بیداری مسلمانان در کشورهای عربی حاصل از راهپیمایی‌های روز جهانی قدس است و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

بیداری اسلامی حاصل راهپیمایی‌های روز قدس است

آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری پر شور راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان، اظهار کرد: امام خمینی جمعه آخر ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند تا مسلمانان با اتحاد با یکدیگر در مقابل اسرائیل بایستند.

وی با بیان اینکه این خواسته امام خمینی (ره) سال به سال پرشورتر برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخشی از بیداری مسلمانان در کشورهای عربی حاصل از راهپیمایی‌های روز جهانی قدس است و در حال حاضر نیز ادامه دارد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات و درگیری‌های به وقوع پیوسته در سوریه دلیل این دشمنی‌ها را حمایت این کشور از ایران اسلامی، مقاومت غزه و حزب‌الله لبنان دانست و بیان داشت: این اتفاقات آثار همان خواسته‌های امام (ره) است و دستپاچگی اسرائیل، آمریکا و کشورهای غربی به خاطر این است که روز قدسی که امام دستور دادند موثر واقع شده است.

وی با تاکید بر اینکه کشورهای غربی به همراه سران مزدور عربی بی‌جهت و بدون هیچ استدلالی با سوریه در حال جنگ هستند، اظهار کرد: همه این دشمنی‌ها به خاطر این است که سوریه قدرتی است که به مقاومت مردم غزه کمک می‌کند و همواره پشتیبان ایران اسلامی بوده و به همراه حزب‌الله لبنان همواره در مقابل اسرائیل ایستاده است.

طباطبایی‌نژاد دلیل ماندگاری این روز قدس را تشخیص درست امام خمینی ‌(ره) از نتایج این روز بزرگ دانست و تصریح کرد: هدف کشورهای غربی در ایجاد رژیم جعلی اسرائیل این است که در میان کشورهای اسلامی پایگاهی را داشته باشند تا هر موقع که می‌خواهند و به راحتی به کشورهای اسلامی حمله کنند.

وی افزود: به تعبیر امام (ره) اسرائیل غده سرطانی‌ای است که اگر به حال خود رها شود همه کشورهای اسلامی را فرا خواهد گرفت و لذا یک روز را به نام روز قدس برای ایجاد اتحاد میان مسلمانان نام‌گذاری کردند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس امسال هم‌چون سال‌های گذشته بلکه پرشورتر برگزار می‌شود، گفت: همه مردم در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری خواهند داشت و باز هم برای سی‌ و سومین سال مشت محکمی را بر دهان آمریکا و اسرائیل و حامیان مزدور عربی آنها می‌زند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول