اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چند هفته آینده

گچساران زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی و طی چند هفته آینده، گچساران زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما می‌رود.

گچساران زیر پوشش شبکه‌های دیجیتال صدا و سیما می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، مسلم رحیمی صبح امروز در جلسه معارفه اخلاق مدیران این شهرستان که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، فرماندار و مسئولان ادارات و نهادهای گچساران و در جوار مرقد امامزاده جعفر (ع) این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امسال یکی از مهم‌ترین راهپیمایی‌های روز قدس در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی برگزار می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به گسترش و فعال کردن شبکه‌های دیجیتال در این استان افزود: شبکه دیجیتال در گچساران به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رحیمی ابراز داشت: تا پایان شهریور امسال، کهگیلویه و بویراحمد نخستین استان در سطح کشور خواهد بود که شبکه‌های دیجیتال در تمامی شهرستان‌های آن قابل دریافت است.

وی یادآور شد: افتتاح شبکه‌های دیجیتالی در مرکز استان نیز در دی ماه سال گذشته در سالروز میلاد امام موسی کاظم (ع) طی مراسمی از بقعه مقدس امامزاده جعفر (ع) گچساران به صورت زنده در سراسر کشور پخش شد.

رحیمی تأکید کرد: پخش شبکه‌های دیجیتالی در گچساران و بخش‌های اطراف با جمعیتی افزون بر 180 هزار نفر طی چند هفته آینده آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: با افتتاح شبکه‌های دیجیتال در گچساران، دریافت 16 شبکه دیجیتالی در این شهرستان امکان‌پذیر می‌شود.

این مسئول گفت: شبکه‌های جدید ورزش و پویا نیز از دیگر شبکه‌های متنوع و سرگرم‌کننده دیجیتالی بوده که سعی و تلاش صدا و سیمای مرکز استان در افزودن این شبکه‌ها به شبکه‌های دیجیتالی گچساران است.

وی ایجاد شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را گامی مهم در راستای مقابله با کانال‌های ماهواره‌ای دانست و از مردم خواست تا با تهیه گیرنده‌های دیجیتالی مخصوص از برنامه‌های متنوع این شبکه‌ها برخوردار شوند.

رحیمی با اشاره به حضور خود در جلسه شورای اداری گچساران در سال 89 گفت: جلسه شورای اداری گچساران نخستین شورای اداری در سطح استان بود که در آن حضور داشتم.

وی عنوان داشت: در آن جلسه از مسئولان و اعضای شورای اداری خواستم توسط شورای فرهنگ عمومی گچساران و کارشناسان مربوطه اقدام به انتشار کتابی از قابلیت‌های این شهرستان از جمله قابلیت‌های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی، اقتصادی، طبیعی و گردشگری نمایند تا بر اساس اطلاعات این کتاب برنامه‌‌هایی در حوزه این قابلیت‌ها ساخته شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در برابر این امامزاده گواهی می‌دهم که تا امروز حتی یک سوژه نیز به صدا و سیمای مرکز استان معرفی نشده است.

رحیمی با اشاره به توانمندی‌های این استان در بخش‌های مختلف، از مسئولان و مردم خواست تا در زمینه معرفی سوژه‌هایی در حوزه‌های متنوع، صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد را یاری کنند.

وی یادآور شد: پخش برنامه‌های جذاب و متنوع با در نظر گرفتن نیازهای مخاطبان از مهم‌ترین رویکردهای صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در تولید برنامه‌ها است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول