اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

برخوردها سبب دلسردی مرادی از وزنه‌برداری نشود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: سهراب مرادی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در المپیک نتیجه بگیرد و نباید با وی طوری برخورد کرد که از ادامه ورزش قهرمانی دلسرد شود.

برخوردها سبب دلسردی مرادی از وزنه‌برداری نشود

مرتضی سیف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: همان گونه که از ورزشکارانی مانند سعید عبدولی و علی مظاهری حمایت شده، باید از سهراب مرادی و سایر ورزشکارانی نیز که شانس مدال داشتند، اما موفقیتی به دست نیاورند، تقدیر کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات وزنه‌برداری المپیک لندن، بیان کرد: در این مسابقات سهراب مرادی با وجود مصدومیتی که داشت با حریفانش رقابت کرد، اما نتوانست نتیجه دلخواهش را بگیرد.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان ادامه داد: پس از بازگشت تیم ملی وزنه‌برداری به کشور، برای استقبال از سهراب مرادی به فرودگاه رفتم و از نزدیک شاهد مصدومیت و خون مردگی که در کشاله ران وی وجود داشت بودم.

وی افزود: این ورزشکار در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رکورد خوبی را به ثبت رسانده بود و با زدن رکورد شخصی خود می‌توانست صاحب مدال طلای مسابقات المپیک شود، اما مصدومیت به وی این اجازه را نداد.

سیف‌زاده خواستار حمایت مسئولان ورزشی استان و فدراسیون از مرادی شده و تصریح کرد: این ورزشکار می‌تواند همچنان برای کشورمان افتخار آفرینی کند و نباید طوری برخورد کنیم که از ادامه فعالیت دلسرد شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول