اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هفتکل خبرداد

بهسازی 5 روستا در هفتکل

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هفتکل از بهسازی پنج روستای واقع در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

بهسازی 5 روستا در هفتکل

بیژن بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: در روستاهای جارو، نمره 2، چمن لاله، سی مایلی و نمره یک کار بهسازی شامل آسفالت خیابان‌ها، جدول کشی، احداث پیاده رو و سنگ فرش پیاده رو‌ها آغاز شده است.

وی افزود: بهسازی روستای جارو با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال از سال گذشته آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری به پایان برسد.

بهمنی بهسازی روستاهای نمره یک و چمن لاله را از مصوبات سفر استاندار خوزستان به شهرستان هفتکل عنوان کرد و گفت: اعتبار اولیه برای اجرای طرح بهسازی این 2 روستا 600 میلیون ریال است.

وی در ادامه به اجرای طرح بهسازی روستای سی مایلی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال آغاز شده و با اجرای آن خیابان‌های این روستا آسفالت می‌شود و پیاده رو در خیابان‌ها احداث و سنگفرش می‌شوند.

بخشدار مرکزی هفتکل در ادامه با اشاره به اجرای طرح هادی در روستای نمره 2 گفت: در این طرح خیابان‌ها و معابر روستا جدول‌کشی و آسفالت شده‌اند و تاکنون حدود 2 میلیارد ریال برای بهسازی این روستا هزینه شده است.

وی احداث پارک کودک در روستای نمره 2 را یکی دیگر از خدمات ارائه شده به روستاییان عنوان کرد و افزود: این پارک در روستای نمره 2 در جاده هفتکل ـ باغملک در ورودی روستا و در کنار مسجد و مدرسه روستا ساخته شده و به نام پارک کودک نامگذاری شده است.

عضو شورای اداری هفتکل در خصوص اعتبار اختصاص یافته به این پارک نیز گفت: تاکنون حدود 100 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری روستا برای پارک کودک هزینه شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعدادی وسیله بازی برای استفاده کودکان و نوجوانان در این پارک نصب شده است که مورد استقبال روستاییان قرار گرفت.

بخشدار مرکزی هفتکل تصریح کرد: پارک کودک روستای نمره 2، نخستین پارک روستایی در هفتکل است که راه‌اندازی شد ولی برنامه داریم با توجه به ظرفیت روستا‌ها در برخی دیگر از آنان نیز پارک احداث کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول