اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

نتانیاهو: تهدید ایران هسته‌ای از هر تهدید دیگری بزرگتر است

خبرگزاری فارس: "بنیامین نتانیاهو" امروز در جمع وزرای کابینه رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد که ایران هسته‌ای بزرگترین تهدیدی است که اسرائیل در معرض آن قرار دارد.

نتانیاهو: تهدید ایران هسته‌ای از هر تهدید دیگری بزرگتر است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی امروز نشست کابینه اسرائیل را با اظهارات ضدایرانی آغاز کرده و تهدید ایران هسته‌ای را بزرگتر از هر تهدید دیگری دانست.

وی در این نشست با اشاره به ناآرامی‌های صحرای سینا، عنوان کرده است که هر تهدیدی که اسرائیل در معرض آن قرار دارد، "در مقایسه با تهدید ایران هسته‌ای، کوچک به شمار می‌آید."

او همچنین افزوده است: "نباید به ایران اجازه داد که یک سلاح هسته‌ای داشته باشد".

نتانیاهو و ایهود باراک وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی در حالی از احتمال حمله به ایران و متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران به هر قیمتی صحبت می‌کنند، که حتی بالاترین مقامات صهیونیست هم علنا با طرح‌های جنگ‌طلبانه این دو نفر مخالفت کرده‌اند، به نحوی که امروز "سیلوان شلوم" معاون نتانیاهو نسبت به تبعات جنگ با ایران هشدار داده و عنوان کرده است که باید به تحریم‌ها زمان بیشتری داد.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول