اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بروجرد:

بروجرد آماده اجرای نظام آموزشی 3-3-6 است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 در بروجرد همه اقدامات لازم صورت گرفته و برای اجرای این طرح هیچ گونه مشکلی در این شهرستان وجود ندارد.

بروجرد آماده اجرای نظام آموزشی 3-3-6 است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، فرج الله شاهوردی‌زاده صبح امروز در جلسه مدیران مقطع متوسطه که در سالن گروه‌های آموزشی اداره آموزش و پرورش بروجرد برگزار شد، گفت: مهم‌ترین وظیفه مدیران، هدایت جریان آموزش و یادگیری به ویژه تسهیل جریان رشد و پرورش دانش‌آموزان است و مدیران مدارس اگر برنامه‌هایشان را با روشن‌بینی اجرا و هدف‌های خود را به صورت عملی طرح کنند، می‌توانند بازده آموزشی مدارس را بهبود بخشند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از وظایف مدیران توجه به امور دانش‌آموزان است، زیرا مدیر مدرسه هم ارائه خدمات اداری و سرپرستی امور دانش‌آموزان را به عهده دارد و هم وظیفه شناسایی توانایی‌ها، علایق و نیازها و پرورش آنها را عهده‌دار است.

رئیس آموزش و پرورش بروجرد گفت: برنامه‌ریزی، ساماندهی، سازماندهی و نظارت از مهم‌ترین وظایف مدیران مدرسه است.

شاهوردی‌زاده اضافه کرد: با مدیریت بر منابع انسانی و مالی، می‌توانیم حداکثر بهره‌وری را در محیط‌های آموزشی داشته باشیم و با مدیریت صحیح می‌توانیم حتی با امکانات محدود، انتظارات جامعه را برآورده کنیم.

وی با اشاره به استقرار نظام 3-3-6 اظهار داشت: اقدامات انجام شده به منظور استقرار ساختار نظام آموزشی 3-3-6 در بروجرد انجام شده است و برای اجرای این طرح هیچ گونه مشکلی در این شهرستان وجود ندارد.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه در این طرح دانش‌آموزان پس از طی کردن پایه پنج ابتدایی، وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند، گفت: این طرح از ابتدای سال تحصیلی 92-91 همزمان با سراسر کشور در بروجرد آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: یکی از اهداف اساسی تحول بنیادین، پیشرفت آموزش و توجه ویژه به مقطع ابتدایی بوده است، زیرا این مقطع از حساسیت خاصی برخوردار است.

انتهای پیام/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول