اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

موضع گیری متناقض سران اسرائیلی درباره افزایش نیروهای مصری در سینا

خبرگزاری فارس: رژیم‌صهیونیستی اعلام کرده است که در پی حملات تروریستی اخیر در صحرای سینا که به کشته شدن 16 مرزبان مصری منجر شد، اجازه انتقال نیروهای مصری بیشتری را به صحرای سینا خواهد داد.

موضع گیری متناقض سران اسرائیلی درباره افزایش نیروهای مصری در سینا

به گزارش فارس به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، "دان مریدور" معاون نخست‌وزیر و وزیر اطلاعات رژیم‌صهیونیستی شب گذشته در موضعی متفاوت از آنچه که چند روز پیش "آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه این رژیم عنوان کرده بود، اعلام کرد که این رژیم به مصر اجازه خواهد داد تا نیرو و تجهیزات بیشتری برای مبارزه با اقدامات تروریستی در صحرای سینا پیاده کند.

مریدور که با رادیو ارتش اسرائیل مصاحبه می‌کرد، تلاش کرد تا از کشته شدن 16 مرزبان مصری در حادثه تیراندازی صحرای سینا سو استفاده کرده و این حادثه را "هشدار بیدارباشی برای محمد مرسی" رئیس‌جمهور مصر بنامد تا از این پس با رژیم‌صهیونیستی همکاری کند.

اظهارات مریدور در حالی بیان می‌شود که پیش از این لیبرمن و برخی منابع صهیونیست از مخالفت این رژیم با انتقال نیروهای مصری بیشتر به صحرای سینا خبر داده بودند.

این وزیر کابینه رژیم‌صهیونیستی ادامه داده است که اسرائیل با وجود بندی از معاهده کمپ‌دیوید که میزان حضور نیروها و تجهیزات طرف مصری در صحرای سینا را محدود می‌کند، همواره اگر نیرو و تجهیزات با هدفی مشخص به مناطق درگیر صحرای سینا انتقال یابد، با آن موافقت می‌کند.

وی همچنین اشاره کرده است که اطلاعی از درخواست مصری‌ها برای حضور نیروی هوایی این کشور در مرز با اسرائیل ندارد.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول