اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک:

خبرنگاران دانش‌آموز برای فعالیت در جامعه رسانه‌ای آماده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: خبرنگاران دانش‌آموز برای فعالیت در جامعه رسانه‌ای آماده می‌شوند.

خبرنگاران دانش‌آموز برای فعالیت در جامعه رسانه‌ای آماده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال‌غرب مرکز هرمزگان، ناصر توکلی در دیدار با اعضای منتخب خبرنگاران دانش‌آموز که به مناسبت روز خبرنگار در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر خبرنگاران دانش‌آموز با روحیه و علاقه لازم به کار خبرنگاری ادامه دهند در آینده به موفقیت‌های خوبی دست پیدا خواهند کرد‌.

وی افزود: امروزه یکی از ابزارهایی که پروژه‌های مهم سیاسی و اقتصادی را در جهان رقم می‌زند و به اهداف خود می‌رساند توجه به رسانه و نقش آن در جامعه است.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی هزینه‌های کلانی را در بعد رسانه‌های فرهنگی صرف می‌کنند،‌ گفت: رسانه‌های غربی ترفندهای مختلفی را در انعکاس اخبار دروغ به کار می‌بندند چرا که به نقش حساس رسانه پی‌ برده‌اند و می‌خواهند در تحقق اهدافشان از آن استفاده کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک تاکید کرد: نگاه خبرنگار باید مثبت باشد و خبرنگاران دانش‌آموز خبرنگارانی هستند که خود را برای آینده جامعه رسانه‌ای آماده می‌کنند تا در آینده در عرصه‌های گسترده‌تر جامعه حضور پیدا کرده و با آمادگی کامل این مسیر را طی کنند.

توکلی از مدیر خبرگزاری دانش‌آموزی در شهرستان بستک تقدیر کرد.

در این دیدار هر یک از خبرنگاران حاضر دیدگاه‌ها، نظرات و مشکلات خود را بازگو کردند.

در این مراسم علاوه بر ناصر توکلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک، سیدابوالفضل سجادی معاونت پرورشی آموزش و پرورش و سیدابراهیم کوخردی مدیر خبرگزاری دانش‌آموزی شهرستان نیز حضور داشتند.

دانش‌آموزان منتخب از مدارس امام خمینی، مصطفویه، زینبیه، بوخش، راهنمایی نصیری، نمونه شهید رجائی و هنرستان فکری بستک بودند.

در این مراسم 12 خبرنگار دانش‌آموز در بستک به نام‌های محمد شجاعی، سونا پایگذار، زهیره معروفی، عمران پایدار، جلیل پراگرد، احمد رستمی، برهان دیده‌جهان، برنا امینا، الهام افتخار، ماجد آگاه، آرزو جهاندیده و زهرا بیستونی تجلیل شدند.

هم‌چنین در ادامه این نشست با حضور مسئولان مربوطه و خبرنگاران دانش‌آموز نشست هم‌اندیشی برگزار شد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بستک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی گفت: خبرنگاران باید حق و حقیقت را محور کار خود قرار دهند و با جدیت و تلاش به فعالیت بپردازند.

سیدابوالفضل سجادی گفت: حرفه خبرنگاری هم می‌تواند خطرناک باشد و هم برای جامعه مفید باشد.

این مسئول افزود: این حرفه زمانی خطرناک خواهد بود که خوب از آن استفاده نکنیم و زمانی مفید است که به طور مناسب از آن استفاده کنیم.

مدیر خبرگزاری دانش‌آموزی بستک نیز با تشریح عملکرد خبرگزاری دانش‌آموزی در این شهرستان گفت: این خبرگزاری 88 نفر از دانش‌آموزان سطح شهرستان از دو مقطع راهنمایی و متوسطه عضو دارد که تعداد 25 نفر آنها در سطح شهر بستک فعالیت می‌کنند.

سیدابراهیم کوخردی گفت: فعالیت خبرنگاران دانش‌آموز در سطح شهرستان بستک در سال تحصیلی گذشته بسیار خوب بوده است و کسب مقام ممتاز در بین شهرستان‌های استان نشان از تلاش خبرنگاران دانش‌آموز در این شهرستان دارد.

انتهای پیام/ز10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول