اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان:

در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌آییم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌آییم و همه تلاشمان برای ایجاد امنیت است.

در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌آییم

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان که در تالار اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، اظهار کرد: برخورد با تولید، توزیع و وارد کنندگان مواد مخدر باید در اولویت کار نیروی انتظامی باشد.

وی گفت: دشمن با تهدیدات فرهنگی خط مقدم را شکسته و به پشت درب منازل ما رسیده و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در طی هشت سال دفاع مقدس نیروهای نظامی و امنیتی با خون خود شجره طیبه انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، تصریح کرد: با جان‌فشانی نیروهای نظامی و امنیتی تمام معادلات دشمن به هم خورد.

وی بیان کرد: برخورد با اراذل و اوباش، بدحجابی، مبارزه با مواد مخدر، تجهیزات ماهواره از قرارگاه‌های مفسده انگیزه دشمن است و نیروی انتظامی با بالاترین توان خود با آنان برخورد می‌کند.

آقاخانی با اشاره به اینکه وجود یک معتاد و یا یک ماهواره در گلپایگان زیاد است، افزود: با توجه به سابقه تمدن، فرهنگ و مرجعیت در این شهر نباید شاهد بروز چنین معضلاتی باشیم و در راستای تحقق این امر باید کارهای فرهنگی با همکاری نیروهای انتظامی و مردم بیشتر صورت گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 10 هزار حافظ قرآن در نیروی انتظامی تربیت شده است و حضور این تعداد حافظ قرآن در نیروی انتظامی نشان‌ دهنده سیر و جهت اقدامات ارزشی نیروی انتظامی است.

در ادامه فرمانده جدید نیروی انتظامی گلپایگان ادامه داد: حرکت اجتماعی مبتنی بر مشارکت عمومی از برنامه‌های اساسی نیروی انتظامی است و تحت هیچ شرایطی در برخورد با متخلفان کوتاه نمی‌‌آییم.

محمدعلی یوسیلیانی هم‌چنین با تاکید بر تفکر بسیجی در جامعه بیان کرد: از همه ظرفیت‌های شهرستان برای ایجاد فضای آرام استفاده خواهیم کرد و پیش‌گیری براساس مردمی کردن امنیت و تحقق پلیس مردمی و مردم حامی پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: در راستای تحقق تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مبارزه قاطعی علیه توزیع کنندگان مواد مخدر و افرادی که نیروهای فعال جامعه را زمین‌گیر کرده‌اند، انجام می‌شود.

فرمانده جدید نیروی انتظامی گلپایگان هم‌چنین تأمین بستر اشتغال برای فعالان تولید اقتصادی خواستار شد و بیان کرد: مبارزه قاطع با نیروی کار ارزان و اتباع غیر مجاز بیگانه از دیگر اقدامات انجام شده در آینده نزدیک است.

به گزارش فارس، در این آیین طی حکمی از طرف سردار احمدی‌مقدم، سرهنگ محمدعلی یوسیلیانی به مدت سه سال به فرماندهی نیروی انتظامی گلپایگان منصوب شد و سرهنگ پاسدار محمدحسن دانشور به مقام بازنشستگی نائل شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول