اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرمانده جدید انتظامی گلپایگان معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان شهری گلپایگان، فرمانده جدید انتظامی گلپایگان معرفی شد.

فرمانده جدید انتظامی گلپایگان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان با حضور فرمانده نیروی انتظامی اصفهان، اعضای شورای اداری و شورای تأمین شهرستان گلپایگان، خانواده شهدا و جانبازان در تالار اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد.

در این آیین محمدحسن دانشور بازنشسته شد و محمدعلی یوسیلیانی به مدت سه سال به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گلپایگان منصوب شد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلپایگان در آیین تودیع خود به بیان عملکرد دو سال گذشته پرداخت و گفت: آمار جرایم در شهرستان گلپایگان سیر نزولی داشته است به طوری که در جرایمی مانند سرقت به عنف و زورگیری 77 درصد کاهش را نسبت به سال قبل از آن شاهد بوده‌ایم.

محمدحسن دانشور افزود: سرقت اتومبیل 77 درصد، سرقت از منازل 70 درصد، جیب‌بری 68 درصد، سرقت از مغازه 57 درصد کاهش نسبت به سال قبل از آن را نشان می‌دهد.

وی به کاهش سرقت احشام نیز پرداخت و بیان کرد: این میزان کاهش به 70 درصد رسیده است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلپایگان کاهش جرایم در گلپایگان را نتیجه همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: فرمانداری، سپاه پاسداران، بسیج، اطلاعات، دستگاه قضایی شهرستان و قضات دادگستری و اجرای احکام صادر شده در ملاعام موجب کاهش وقوع جرم در این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: افزایش واحدهای گشت و حضور به موقع در صحنه جرم و احساس مسئولیت نیروهای انتظامی از دیگر عوامل کاهش جرم در گلپایگان محسوب می‌شود.

دانشور تصریح کرد: تعامل نیروهای انتظامی با خانواده‌ها و حضور در جلسات اولیا و مربیان، حضور در دانشگاه‌ها، مساجد و آگاه‌سازی مردم با ارائه هشدارهای پلیسی در کاهش جرایم موثر بوده است.

وی با بیان اینکه سبقه مذهبی و فرهنگی یک شهر موجب نمی‌شود که آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی در آن شهر وجود نداشته باشد، تصریح کرد: دشمن شهرهای مذهبی را نشانه گرفته و متأسفانه هدف خود را با توزیع و مصرف مواد مخدر نشانه گرفته است.

این فرمانده بر لزوم تاسیس مرکز درمانی و بازپروری ترک اعتیاد در گلپایگان تاکید کرد و گفت: مراحل مقدماتی و تاسیس این مرکز آماده شده است و برای مرحله اول احداث آن مبلغ 200 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

*مردم به امنیت کامل نیاز دارند

در ادامه امام جمعه گلپایگان اظهار کرد: امنیت یکی از کلیدی‌ترین مباحث جامعه است و مردم به امنیت کامل و سالم نیاز دارند.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی با تشکر از زحمات «محمدحسن دانشور»، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی باید هدف رضایت مردم باشد تا رضایت خالق نیز کسب شود.

*فعالیت مجدد ایست بازرسی گردنه مَرغ ضامن امنیت شهرستان

فرماندار گلپایگان اظهار کرد: فعالیت مجدد ایست بازرسی گردنه مَرغ موجب می‌شود که معضلات تردد و ترانزیت قاچاق کالا و احشام کاهش پیدا کند.

حسین صمدانی بیان کرد: ایست بازرسی گردنه مَرغ در جاده گلپایگان به خمین واقع شده است و در گذشته در این معبر ایست بازرسی قرار داشت ولی مدتی است که این محل جمع آوری شده است.

وی با تاکید به راه‌اندازی مجدد این پاسگاه، اظهار کرد: با توجه به اینکه این محور استان‌های غربی را به مرکز و جنوب کشور متصل می‌کند، وجود این مرکز در کنترل مسائل امنیتی و انتظامی شهرستان موثر است.

انتهای پیام/ح10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول