اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لامرد:

5 هزار فرصت شغلی جدید در لامرد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: ‌فرماندار لامرد با بیان اینکه زمینه‌های اشتغال در لامرد فراهم شده است، گفت: 5 هزار و 238 فرصت شغلی جدید در این شهرستان ایجاد می‌شود.

5 هزار فرصت شغلی جدید در لامرد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری لامرد برگزار شد، طی ‌سخنانی به تشریح ابعاد مختلف مقوله اشتغال اشاره کرد و اظهار داشت: اشتغال از جمله موارد مهم در جامعه بوده که ‌در شهرستان لامرد نیازمند توجه ویژه است.

وی افزود: اگر بتوانیم مشکل اشتغال را حل کنیم، بسیاری از معضلات ما حل می‌شود و با برطرف کردن این مشکلات می‌توان بسیاری از موانع موجود در جامعه را از سر راه برداشت.

فرماندار لامرد با بیان اینکه از جمله عواملی که باعث می‌شود قشری به سوی اعتیاد کشیده شود، بحث بیکاری است، گفت: اگر جامعه دچار ناامنی و در مقوله‌های مختلف دچار نقص می‌شود، ریشه اصلی آن به موضوع اشتغال بازمی‌گردد.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تلاش و همت بیشتر برای حل منطقی این مشکل و پرهیز از ارائه آمار و ارقام ناصحیح شد و تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت و امکانات این شهرستان بهره گرفت که تاکنون در این زمینه اقدامی صورت نگرفته است.

نماینده عالی دولت ‌در لامرد، به واگذاری سهمیه‌های مختلف اشتغال به ادارات و نهادهای‌ دولتی‌ اشاره کرد و افزود: در حالی 5 هزار و 238 فرصت شغلی در لامرد ایجاد می‌شود که زمینه‌های اشتغال در این شهرستان‌ فراهم شده است و باید ‌‌اعضای کارگروه اشتغال با برنامه‌ریزی ‌‌دقیق، تمام تلاش خود را انجام دهند.

نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی به بیان نکاتی پیرامون تحریم‌های اخیر غرب علیه ایران اسلامی پرداخت و گفت: برای رهایی از تحریم‌ها باید با روحیه جهادی کار کنیم تا از این برهه خارج شویم.

سید موسی موسوی تصریح کرد: باید میزان رضایتمندی مردم را بالا ببریم و در انجام امور اداری تسهیلات بیشتری ایجاد شود تا وقت مردم هدر نرود.

به گزارش فارس، در پایان ‌‌جلسه کارگروه اشتغال لامرد، سهمیه اشتغال ادارات و نهادهای مختلف دولتی که از سوی استانداری این استان معین شده بود به اعضای کارگروه اشتغال لامرد ابلاغ شد.

انتهای ‌پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول