اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از مصاف صبا و نفت

نشست خبری ویسی و فرکی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نشست خبری عبدالله ویسی و حسن فرکی پیش از بازی حساس دو تیم صبا و نفت تهران در هفته سی‌ویکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور امشب برگزار می‌شود.

نشست خبری ویسی و فرکی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با حضور مربیان تیم‌های صبای قم و نفت تهران پیش از جدال دو تیم در روز دوم دیدارهای هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عبدالله ویسی و حسین فرکی سرمربی تیم نفت امشب در نشست خبری پیش از بازی، آخرین شرایط صبا و نفت تهران و همچنین ترفندها و نقشه‌های خود برای کسب سه امتیاز این بازی برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا را در حضور خبرنگاران ورزشی رسانه‌های مختلف ارائه می‌کنند.

نشست‌ خبری مربیان تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در حالی جمعه شب در باشگاه صبای قم برگزار می‌شود که این دیدار شانزدهمین بازی خانگی صبای قم در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و نفت تهران عصر روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود، یک روز پیش از برگزاری بازی مربیان دو تیم از ساعت 18 و 30 دقیقه عصر جمعه اول اردیبهشت ماه در باشگاه صبا پاسخگوی سئوالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف خواهند بود.

آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم هم پیش از جدال حساس شاگردان ویسی با تیم فوتبال نفت تهران از هفته دوازدهم نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، عصر روز جمعه در حضور تمام بازیکنان اصلی این تیم در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام می‌رسد. 

صبای قم در حالی این دیدار خانگی را برابر تیم فوتبال نفت تهران برگزار می‌کند که در دیدار رفت میهمان تیم حسین فرکی بود و در پایان توانست در آن مسابقه میزبان خود را با تساوی دو بر دو متوقف کرده و یک امتیاز بازی را از آن خود کند.

تیم فوتبال صبای قم در حالی سی و یکمین دیدار خود را در چارچوب مسابقات یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌کند که پیش از این در 15 مسابقه از لیگ برتر یازدهم در قم میزبان رقبای خود بوده است.

هواداران صبای قم امید زیادی دارند که چهارمین تیم جدول رده‌بندی بتواند با ارائه بازی هماهنگ و منسجم مقابل تیم فوتبال نفت تهران ضمن ارائه نمایشی جذاب و خوب، با کسب پیروزی در این دیدار سه امتیاز ارزشمند آن را برای تحکیم جایگاه خود در جدول رده‌بندی به دست بیاورد. 

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران از هفته سی و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز شنبه دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود، دیداری که قضاوت آن بر عهده احمد صالحی خواهد بود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول