اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

/بخش دوم/

نصرالله: حادثه سینا مشکوک است/ اسرائیل بیشترین سود را از این حادثه می‌برد

خبرگزاری فارس: دبیرکل حزب الله لبنان حمله به نظامیان مصری در صحرای سینا در مرز مصر با فلسطین اشغالی را که به کشته شدن 16 نفر از آنها منجر شد، محکوم کرد.

نصرالله: حادثه سینا مشکوک است/ اسرائیل بیشترین سود را از این حادثه می‌برد

به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان امشب در مراسم افطار هیئت حمایت از مقاومت تصریح کرد: طبیعی است که در این مراسم که عنوان آن مقاومت و حمایت از مقاومت است، درباره مقاومت سخن بگویم و گفته های سابق خودم را تکمیل کنم اما پیش از ورود به موضوع خود واجب می دانم که اندکی درباره حادثه فاجعه بار روی داده در منطقه مرزی سینای مصر و حادثه روی داده برای افسران و سربازان مصری سخن بگویم که رسانه های گروهی گفتند 15 یا 16 افسر مصری کشته شدند و سرهای آنها را بریدند.

وی افزود: این حادثه ای دردناک و اندوهناک است و وظیفه ما است که بگوییم این حمله محکوم شده است و اندوهبار است که به دین و اسلام و مقاومت نسبت داده شود یا برای آن شعارهایی از این دست داده شود و من به رهبری مصر، ارتش مصر و خانواده های افسران و سربازان شهدا تسلیت عرض می کنم.

سید حسن نصرالله گفت: بیشترین سود را از این حادثه اسرائیل می برد و این اسرائیل است که از نتایج این حادثه بهره می برد بنابراین انسان می تواند بگوید که این حادثه مشکوک است.

وی در اشاره به تحولات منطقه گفت: این روزها به علت تحولات پیرامون ما در منطقه و به علت قتل و ویرانی و ربودن زائران لبنانی و ایرانی در سوریه و انفجارهای متعدد در عراق و ربودن مردم مسالمت جو در بحرین و همچنین رویدادهای جاری در القطیف، دردناک و اندوهبار است.

دبیرکل حزب الله افزود: بسیاری از دولتها و رژیم ها در تعمیق این جراحت ها و سوق دادن امور به سمت بحران، تنش و دشواریهای بیشتر دست دارند. 

ادامه دارد ...

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول