اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت شهدای دانش‌آموز

همایش بین‌المللی "نیمکت‌های سوخته" برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی از برگزاری همایش بین‌المللی "نیمکت‌های سوخته" با محوریت شهدای دانش‌آموز شهرستان میانه در سال ‌جاری‌خبر داد.

همایش بین‌المللی "نیمکت‌های سوخته" برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان در همایش استانی بسیج جامعه زنان، به حضور زنان بعد از انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها اشاره کرد و افزود: زنان به خصوص خواهران بسیجی ایرانی توانستند با حضور در صحنه‌های مختلف دفاعی، آموزشی، سیاسی و تربیتی در احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم‌های موثری برداشته و به عنوان الگو در دنیا مطرح شوند.

وی نقش زنان را در مقابل هجمه‌های شبیخون فرهنگی، تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مهم دانست و بر بصیرت‌افزایی زنان و ارائه راهکارهای نو از سوی آنها در حل مشکلات کنونی کشور تاکید کرد.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عمده محور برنامه‌های امسال بسیج را در ارتباط با قشر زنان بیان کرد و خواستار توجه بیشتر رسانه‌ها در انعکاس بهتر فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج جامعه زنان شد.

پورجمشیدیان همچنین از برگزاری همایش بین‌المللی با عنوان نیمکت‌های سوخته با محوریت شهدای دانش‌آموز شهرستان میانه در سال‌‌جاری خبر داد.

مریم کیانی، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی هم هدف از برگزاری همایش استانی بسیج زنان را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن مریم فرهانیان و ناهید فاتحی‌کرجو و زنان شهیده و نیز معرفی فعالیت‌های خواهران بسیجی در جامعه بیان کرد.

همایش روز بسیج جامعه زنان با حضور خواهران بسیجی در کانون بسیج جوانان تبریز اجرا و مداحی گروه تواشیح  ثارالله از برنامه‌های جنبی آن بود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول