اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد

نجات 1300 حادثه دیده توسط گروه‌های امداد و نجات استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون داوطلبان جمعیت هلال احمر بوشهر در بخش امداد و نجات یک هزار و 335 فرد حادثه دیده را نجات دادند.

نجات 1300 حادثه دیده توسط گروه‌های امداد و نجات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم شعبان‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 126 حادثه به وقوع پیوسته در پنج ماهه نخست امسال اظهار داشت: این حوادث شامل 82 حادثه جاده‌ای، 18 مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات مناسبتی و 9 مورد خدمات دریایی و ساحلی، 13 مورد زلزله و سه مورد کوهستان از سوی گروه‌های امداد و نجات هلال احمر بوشهر بوده است.

وی افزود: در این حوادث یک هزار و 335 نفر دچار حادثه شدند که 340 نفر در بخش جاده‌ای، 719 نفر در بخش خدمات حضوری، 247 نفر خدمات مناسبتی، 25 نفر حوادث دریایی و ساحلی و 4 نفر در بخش کوهستان دچار حادثه شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: در این مدت از کل حادثه‌دیدگان یک هزار و 326 نفر نجات یافتند که 336 نفر در حوادث جاده‌ای 719 نفر خدمات حضوری، 247 نفر خدمات مناسبتی، 21 نفر خدمات دریایی و ساحلی و سه نفر در بخش کوهستان نجات یافتند.

شعبان‌زاده بیان داشت: در این حوادث یک هزار و 223 نفر مصدوم شدند که 157 نفر انتقالی و یک هزار و 45 نفر نیز سرپایی درمان شدند.

این مسئول با اشاره به اسکان 22 نفر از افراد حادثه دیده در 45 ماهه نخست امسال بیان کرد: تمامی این افراد در بخش خدمات جاده‌ای در استان بوشهر توسط جمعیت هلال احمر استان اسکان داده شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه در این مدت 15 بسته خدمات امدادی به مصدومان ارائه شده متذکر شد: در کل 181 تیم امدادی با حضور 982 نفر با 113 دستگاه آمبولانس برای عملیات‌های نجات از سوی هلال احمر بوشهر اعزام شدند.

وی اذعان داشت: میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای 4 دقیقه و 23 ثانیه، میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای 3 دقیقه و 32 ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای 31 دقیقه و 45 ثانیه بوده است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول