اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌شمالی:

کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به طور حتم از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.

کمک به زندانیان جرائم غیرعمد از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمود احمدی‌بیغش شنبه شب در آیین گلریزان خراسان‌شمالی اظهار کرد: این کمک‌ها سبب شده تا خانواده‌ها بی‌سرپرست نشده و معضلات اجتماعی ناشی از زندانی‌شدن سرپرست خانواده بروز نکند.

وی کمک به آزادی زندانیان غیرعمد را کاری انسان‌دوستانه و ارزشمند دانست و افزود: امروز مردم ایران اسلامی جلودار این حرکت‌های انسان‌دوستانه و خداپسندانه هستند همچنان که در راه دفاع از اسلام، قرآن و مقابله با تحریم‌ها در صحنه هستند.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه مردم ایران هم باصفا و هم وفادارند، تصریح کرد: آنان همواره یاد گرفته‌اند که کمک به هم نوع را در هر شرایطی فراموش نکنند همچنانکه تاکنون نشان داده‌اند.

وی کمک‌های مردم نوع‌دوست را برخاسته از دل آنان عنوان کرد و افزود: کمک به زندانیان غیرعمد مربوط به فرد خاص نیست و کمک در این راه به هر مقدار برای همه است.

استاندار خراسان‌شمالی حرکت و کمک در این مسیر را افتخار بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: خداوند متعال نیز یقیناً از حس نوع‌دوستی افراد در این راه خرسند و به افراد اجر می‌دهد.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی هم در این آیین شمار زندانیان جرائم غیرعمد استان که طی هفت سال گذشته با کمک‌های نیکوکاران و این ستاد زمینه آزادی آنان فراهم شده است را یک‌هزار و 352 نفر اعلام کرد.

احمد کیخسروی اظهار کرد: علاوه بر این با کمک‌های ستاد دیه استان و مردم نوع‌دوست خراسان‌شمالی از ورود 348 نفر به زندان‌های استان جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه خراسان‌شمالی با بیان اینکه طی امسال نیز 50 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان از زندان‌ها آزاد شده‌اند، بیان کرد: این افراد به خاطر جرائم غیرعمد محکوم شده بودند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 130 نفر به خاطر جرائم مالی در زندان‌های استان به سر می‌برند، گفت: برای آزادی این تعداد از زندانیان 8 میلیارد و 723 میلیون ریال نیاز است.

کیخسروی خاطرنشان کرد: البته ستاد دیه از شاکیان خصوصی این افراد حداقل یک میلیارد و 700 میلیون ریال تخفیف گرفته است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول