اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت:

54 پرونده تخلف فروش مرغ در قم تشکیل شد

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از تشکیل 54 پرونده تخلف در زمینه توزیع و فروش مرغ در استان قم خبر داد.

54 پرونده تخلف فروش مرغ در قم تشکیل شد

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه طرح نظارتی بر توزیع و فروش قیمت مرغ در بازار با موفقیت اجرا شده است اظهار کرد: از ابتدای تیر تا 11 مرداد ماه 10 هزار و 500 مورد بازرسی در مبادی ورودی و خروجی استان، کشتارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و واحدهای مرغداری انجام شد که این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از 10 هزار و 500 مورد بازرسی انجام شده، 54 پرونده تخلف تشکیل شد و این پرونده‌ها برای ارزیابی و رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ارزش این تعداد پرونده تخلفاتی فروش و توزیع مرغ را 665 میلیون و 218 هزار ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تخم مرغ از جمله کالاهایی است که به صورت ویژه بازرسی و نظارت بر روی آن انجام می‌شود گفت: همچنین 2 هزار و 500 مورد بازرسی در زمینه فروش و توزیع تخم مرغ از اول تیر ماه تا 11 مرداد ماه سال جاری صورت گرفته است.

سمیعی‌نسب ادامه داد: از این تعداد 14 پرونده تخلف در زمینه توزیع و فروش تخم مرغ تشکیل شده که این پرونده‌ها برای صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شدند.

وی ارزش پرونده‌های تخلفات ارسالی به تعزیرات حکومتی را 3 میلیون و 200 هزار ریال عنوان کرد و گفت: تا زمانی که وضعیت توزیع مرغ و تخم مرغ به حالت عادی بازگردد بازرسی و نظارت‌ها به صورت جدی ادامه دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه تا حدودی قیمت مرغ و توزیع آن در بازار کنترل شده است خاطر نشان کرد: مرغ گرم هر کیلو 5 هزار و 200 تومان و مرغ منجمد در سطح بازار با قیمت 4 هزار و 400 تومان توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که شهروندان تخلفی را در این زمینه مشاهده کردند و با قیمتی غیر از نرخ‌های اعلام شده مواجه شدند، با شماره تلفن 124 تماس بگیرند و مراتب شکایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول