اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز:

انفجار آشپزخانه ساکنان خیابان شمس شیراز را به وحشت انداخت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز گفت: انفجار آشپزخانه‌ای در خیابان شمس شیراز، رعب و وحشت اهالی را به همراه داشت.

انفجار آشپزخانه ساکنان خیابان شمس شیراز را به وحشت انداخت

رامین طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این انفجار که ساعت 9 صبح امروز رخ داد خسارت جانی در بر نداشت اما خسارت مالی بسیاری به بار آورد.

وی با بیان اینکه امدادگران با تلاش بسیار حریق حاصل شده از انفجار را اطفا کرد‌اند، خاطرنشان کرد: افراد حبس شده در ساختمان با وسایل امداد نجات یافتند و بر اثر انفجار و ریزش دیوار درب ورودی آن ساختمان مصدود شده بود که با تلاش امدادگران آواربرداری شد.

طالبی ادامه داد: امدادگران با استفاده از نردبان و از طریق پشت بام وارد منزل شده و پس از بررسی شرایط و دادن هشدارهای ایمنی، افراد محبوس در منزل را به بیرون از منزل انتقال دادند تا از بروز حوادث ناگوار بعدی جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز تصریح کرد: در این انفجار یکی از دیوارهای آشپزخانه که در انتهای حیاط واقع شده بود ریزش کرد و همچنین شیشه‌ها تا شعاع 10 متری شکسته شدند و منزل تا ایمنی کردن کامل آن برای سکونت خالی شد.

وی همچنین از آتش‌سوزی زمینی در شیراز خبر داد و گفت: دقایقی پیش حریق ناشی از زباله‌ها در یک زمین  باعث سرایت آن به لوله‌ها و گسترش آن شده بود که با حضور آتش نشانان مهار شد.

طالبی افزود: این حریق در کمربندی جوادیه اتفاق افتاده بود.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول