اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز:

مقابل داماش شکست برابر فولاد را جبران می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال سایپای البرز گفت: نباید به شکست عادت کنیم و مجبور به جبران نتیجه دیدار با فولاد برابر داماش هستیم.

مقابل داماش شکست برابر فولاد را جبران می‌کنیم

ابراهیم صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دلایل شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شکست و پیروزی جزیی از ورزش حرفه‌ای است و هیچ تیمی برای همیشه برنده و یا بازنده نخواهد بود.

وی افزود: بنابراین تیمی که هفته گذشته بهترین عملکرد را برابر استقلال تهران داشته و موفق می‌شود حریف را در ورزشگاه آزادی شکست دهد، بنا به دلایلی هفته بعد مقابل فولاد تن به شکست می‌دهد.

هافبک با تجربه نارنجی‌پوشان کرجی تاکید کرد: مهم این است که ما از شکست‌ها درس گرفته و در دیدارهای بعدی ضعف‌های خود را پوشش دهیم.

نقاط ضعف سایپا برابر فولاد مشخص شد

صادقی افزود: در دیدار با فولاد خوزستان مشخص شد که در چند نقطه به ویژه ارتباط خط دفاعی و هافبک‌ها با مشکل روبه‌رو هستیم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مشکلاتی در زمان حمله داشته و در ضد حملات حریف غافلگیر می‌شویم که این موارد را در دیدار با فولاد خوزستان آموختیم.

کاپیتان نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان تاکید کرد: بنابراین باید هر چه سریع‌تر این ضعف‌ها که طبیعی نیز هست را برطرف کرده و در دیدارهای آینده با تمام توان به میدان برویم.

صادقی بیان داشت: در دیدار بعدی یعنی بازی با داماش ما میزبان هستیم و فرصت خوبی است تا شکست برابر فولاد خوزستان را با رفع نقاط ضعف خود جبران کرده و به 3 امتیاز با ارزش این بازی دست‌یابیم.

بازیکنان سایپا مشکل بدنی ندارند

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان سایپای البرز از نظر آمادگی جسمانی مشکل دارند که در برابر استقلال و فولاد از دقیقه 70 به بعد در لاک دفاعی فرو رفتند،‌ گفت: در طول تمرینات پیش از آغاز لیگ ما برنامه بدنسازی خوبی را پشت‌سر گذاشته و هم اکنون اکثر بازیکنان سایپا آماده هستند.

صادقی تاکید کرد: در دیدار با استقلال ما نیمه اول و 15 دقیقه نخست نیمه دوم انرژی زیادی مصرف کردیم و به همین دلیل در دقایق پایانی توان جسمی بازیکنان سایپا تحلیل رفت.

وی ادامه داد: چند روز بعد در گرمای بالای 50 درجه به مصاف فولاد رفتیم و طبیعی است که در چنین شرایطی توان جسمانی بازیکنان مانند بازی در آب و هوای معتدل و مطلوب نخواهد بود.

صادقی در پایان گفت: بنابراین چنین تحلیل‌هایی را قبول ندارم و در بازی‌های آینده ثابت می‌کنیم که دوران بدن‌سازی خوبی را پشت‌سر گذاشته و در آمادگی کامل قرار داریم.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول