اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر:

کیف قاپ حرفه‌ای در بوشهر دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری یک نفر سارق سابقه‌دار حرفه‌ای و کشف 17 فقره کیف قاپی در شهر بوشهر خبر داد.

کیف قاپ حرفه‌ای در بوشهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علسی بارونی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران آگاهی شهرستان بوشهر در پی افزایش کیف‌قاپی در بعضی از محله‌های شهر بوشهر و نارضایتی مردم بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران ضمن تشکیل اکیپ عملیاتی ویژه پس از تحقیقات گسترده شبانه‌روزی به فردی به‌نام امین مظنون شدند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه اقدام به دستگیری متهم کردند.

بارونی در ادامه تصریح کرد: این متهم 21 ساله که دارای سه فقره سابقه کیفری بوده است در بازجویی‌های به عمل آمده توسط پلیس به 17 مورد کیف‌قاپی در بعضی از محله‌های شهر بوشهر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: تمامی مالباختگان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی فراخوانده شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر تصریح کرد: سارق با یک‌ دستگاه موتورسیکلت در ساعات اولیه شب به گشت‌زنی در محلات بهمنی و خواجه‌ها اقدام و سعی می‌کرد سوژه مورد نظر را انتخاب و با استفاده از تاریکی شب اقدام به کیف‌قاپی کند.

* سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در گناوه دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان گناوه استان بوشهر یک نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در سطح این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

بارونی ادامه داد: مأموران آگاهی شهرستان گناوه در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان سریعاً وارد عمل شده و تحقیقات خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی افزود: پلیس در این عملیات به فردی به‌نام سجاد مظنون شد که پس از صحت و سقم موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

 بارونی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به 9 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول