اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 4 ساعت تلاش

آتش سوزی در یک انبار کاغذ و کارگاه نجاری در قدس مهار شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان قدس گفت: پس از چهار ساعت تلاش آتش سوزی در یک انبار کاغذ و کارگاه نجاری در شهرستان قدس مهار شد.

آتش سوزی در یک انبار کاغذ و کارگاه نجاری در قدس مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، رضا حیدری ظهر امروز در پی حادثه آتش سوزی انبار کاغذ و کارگاه نجاری که پیش از ظهر امروز رخ داد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در پی گزارش امروز آتش گرفتن کارگاه نجاری و یک انبار کاغذ واقع در بلوار شهدا (سی متری شورا) به سامانه 125 بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه  مرکزی، راهی محل حادثه شدند.

وی افزود: در این حادثه به دلیل وسعت آتش سوزی و برای جلوگیری از گسترش آتش به سایر  کارگاه‌های مجاور سه ایستگاه دیگر نیز به محل حادثه اعزام شدند که با حضور چهار ایستگاه عملیات  اطفای حریق آغاز شد.

این مسئول تصریح کرد: سرانجام پس از 5/4 ساعت تلاش بی‌وقفه آتش‌نشانان و با به کارگیری تجهیزات خاموش کننده، توانستند به طور کامل آتش‌سوزی را مهار کنند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش نشانی توصیه می‌کنند در مکان‌های کارگاهی به ویژه کارگاه‌های نجاری از روشن گذاشتن وسایل گرمازا هنگام شب خودداری و سیم کشی‌های برق به صورت اصولی انجام شود و به هیچ وجه مواد قابل اشتعال در کنار این گونه وسایل قرار نگیرد.  لازم به ذکر است: این حادثه خوشبختانه هیچ گونه تلفات و خسارت جانی نداشت و به کسی آسیب نرسید، اما موجب خسارت مالی شد که میزان خسارت آن و علت آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول