اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم:

مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد دانشگاه قم از افتتاح رسمی مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم افتتاح می‌شود

سیدمحمد طباطبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم اظهار کرد: عملیات عمرانی و اجرایی این مجتمع از اسفند سال گذشته با همکاری و حمایت استانداری قم و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با پشتیبانی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شد.

وی خاطر نشان کرد: ساختمانی برای انجام این پروژه واقع در خیابان سالاریه، کوچه ارغوان، پلاک 12 از سوی استانداری اختصاص پیدا کرده است.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با اشاره به فعالیت‌های مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد گفت: این مجتمع به طور ویژه به مباحث رسانه‌های دیجیتال شامل بازی‌های رایانه‌ای، انیمیشن، نرم‌افزارهای اسلامی و نرم‌افزارهایی که قابلیت قرارگیری بر روی تلفن همراه را دارند می‌پردازد.

وی عنوان داشت: عرضه نرم‌افزارها با قیمت پایین، برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای برای علاقه‌مندان به این بازی‌ها و امکان استفاده از کتابخانه تخصصی از دیگر خدمات این مجتمع است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: معرفی اینترنت پاک و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مناسب از دیگر فعالیت‌های مجتمع فرهنگ دیجیتال بوده که افراد متقاضی می‌توانند از این بخش استفاده کنند.

وی به حمایت و پشتیبانی از ایده‌های متقاضیان اشاره کرد و گفت: کسانی‌که توانایی تولید داشته باشند می‌توانند ایده خود را به مرکز رشد ارائه دهند تا مانند ایده‌های دیگر مورد بررسی و حمایت قرار گیرد.

رئیس مرکز رشد دانشگاه قم با بیان اینکه مجتمع فرهنگ دیجیتال مرکز رشد دانشگاه قم بزرگ‌ترین مجتمع دیجیتال در کشور است که به عنوان آکادمی بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود یادآور شد: این مجتمع در صورت تکمیل تجهیزات با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول