اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پیکان:

نتیجه گرفتن پیکان مهم‌تر از برکنار شدنم است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: نتیجه گرفتن تیم پیکان در رقابت‌های لیگ برتر برای بنده مهم‌تر از این است که برکنار شوم.

نتیجه گرفتن پیکان مهم‌تر از برکنار شدنم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت عبدالله ویسی در جمع خبرنگاران پس از دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پیکان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس، با اشاره به اینکه بازی خیلی خوبی را انجام دادیم و تماشاگران از این دیدار لذت بردند اظهار داشت: ما بازی هجومی و زیبایی ارائه دادیم و حق ما باخت نبود.

وی با بیان اینکه موقعیت‌هایی که به دست آوردیم گل نشد اما موقعیت‌های تیم حریف به گل تبدیل شد تصریح کرد: از بچه‌ها راضی هستم و امیدوارم بتوانیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت ماندنش در پیکان ادامه داد: برای من مهم نیست مدیری مرا نگه دارد و یا بردارد بلکه مهم این است که به فوتبال کشور خدمت کنم.

ویسی در ادامه اضافه کرد: بیشتر این بازیکنان از دسته‌های پایین‌تر برای بازی در لیگ برتر به این تیم اضافه شده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه مشکلات مالی در تمام تیم‌ها وجود دارد عنوان کرد: در برابر این مشکلات باید تحمل کنیم و شعاری که برای موفقیت تیم در نظر گرفته شده باید رعایت شود.

این سرمربی فوتبال با بیان اینکه 9 بازیکن شمالی و سه بازیکن خوزستانی در تیم پیکان حضور دارند اذعان داشت: به اختلاف‌ها نگاه نمی‌کنم و به کار خودم با تمام قدرت ادامه می‌دهم.

به گزارش فارس، با پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم داماش گیلان با کسب پنج امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی جای گرفت و تیم پیکان با کسب یک امتیاز در رده 16 جدول هجده تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول