اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمود یاوری:

بازیکنان فجر مزد تمرینات منظم خود را گرفتند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر مزد تمرینات منظم و شروع زودهنگام خود را گرفتند.

بازیکنان فجر مزد تمرینات منظم خود را گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمود یاوری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در شیراز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما پرتوان و کم‌ادعا هستند و با علاقه بازی می‌کنند و همین علاقه باعث کسب موفقیت می‌شود.

سرمربی فجر شهید سپاسی شیراز گفت: بازیکنان فجر مزد تمرینات منظم و شروع زودهنگام خود را گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما با تمام جوانی و کم‌ادعایی زحمات قابل قبولی کشیدند و تمرینات خود را زودتر از مابقی تیم‌ها شروع کردند.

یاوری با اشاره به توانمندی تیم صنعت نفت آبادان تصریح کرد: صنعت نفت در بهترین دوران خودش قرار دارد اما امروز، روز سختی را مقابل فجر تجربه کرد.

سرمربی تیم فجر اضافه کرد: از مسئولان تقاضا داریم اکنون که ورزشگاه حافظیه آماده نیست و بازی‌های فجر و برق قرار است در ورزشگاه دستغیب دنبال شود، سکوهای ورزشگاه دستغیب را برای حضور بیشتر تماشاچیان افزایش دهند.

وی گفت: مطمئن هستم که هواداران سکوهای ورزشگاه را رها نمی‌کنند و همواره حامی بازیکنان جوان فجر هستند.

سرمربی تیم فجر در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد وضعیت داوری در بازی‌های اخیر اضافه کرد: داور نیز یک انسان است و حق اشتباه دارد و به طور یقین داوران بیشترین تلاش را می‌کنند اما اشتباهات همیشه برای همه وجود دارد. 

یاوری همچنین برد تیمش مقابل صنعت نفت آبادان را به همسرش تقدیم کرد و گفت: امروز روز تولد همسرم بود و این برد را به وی تقدیم می‌کنم.

به گزارش فارس، تیم فجر شهید سپاسی توانست در سومین بازی خود تیم صنعت نفت آبادان را دو بر صفر با گل‌های محمدرضا حسینی و محمدمهدی نظری شکست دهد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول