اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مشهد:

باندهای "شرور" در مشهد متلاشی شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مشهد گفت: باندهای حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی با عناوین "سعید فنجون"، "مشکی" و "سعید موتوری" در این شهر متلاشی شدند.

باندهای "شرور" در مشهد متلاشی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان‌رضوی، احد کریمی فرمانده انتظامی مشهد در این‌باره اظهار ‌داشت: تیم‌‌های گشت و عملیات پلیس این سه باند را بعد از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی شناسایی و متلاشی کردند.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری 35 مشهد در اجرای این عملیات ضربتی با پی‌گیری سرقت‌هایی به عنف خیابانی در حوزه استحفاظی خود و اجرای طرح کنترل و مراقبت‌های نامحسوس موفق شدند سه تن از اعضای اصلی باند معروف به سعید فنجون که با تهدید چاقو از شهروندان زورگیری می‌کردند را هنگامی که قصد سرقت از یک شهروند را داشتند ‌به دام بیندازند.

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: در بازرسی از این متهمان تعدادی کارت‌های اعتباری بانکی و گوشی‌های تلفن همراه کشف و تحقیقات پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه این سه سارق موتور‌سوار ادامه دارد.

فرمانده پلیس مشهد هم‌چنین به دستگیری اعضای اصلی باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی "مشکی" اشاره کرد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت کیف‌قاپی در محدوده خیابان‌های مرکزی شهر مشهد توسط سه جوان آپاچی‌سوار، پلیس را بر آن داشت تا به طور ویژه برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها وارد عمل شود.

‌کریمی اظهار داشت: در این عملیات تیم‌های آگاهی کلانتری 42 مشهد موفق شدند با انجام طرح کنترل نامحسوس، سارقان آپاچی‌سوار را در ابتدای خیابان طبرسی این شهر شناسایی و در اقدامی ضربتی سرکرده این باند را که‌ به باند مشکی معروف بود ‌دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی بدنی از این متهم یک قبضه کلت کمری، یک تیغه خشاب‌، شش‌تیر فشنگ جنگی‌، یک قبضه چاقو و یک دستگاه دوربین چشمی به همراه تعداد زیادی کارت سوخت‌ و سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات از این متهم برای دستگیری دو هم‌دست فراری او و کشف دیگر اقدامات مجرمانه این متهمان ادامه دارد.

‌کریمی به دستگیری دو عضو اصلی باند "سعید موتوری" توسط ماموران کلانتری احمدآباد مشهد اشاره کرد و گفت: افسران آگاهی کلانتری 16 مشهد در پی‌گیری پرونده کیف‌قاپی‌های خیابانی اعضای اصلی باند سعید موتوری را شناسایی و به طور نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: پلیس در این عملیات متهمان را چند دقیقه پس از ارتکاب دو فقره کیف‌قاپی در محدوده بلوار راه‌آهن مشهد دستگیر کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول