اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل خبر داد

افزایش 6.44 درصدی ولادت در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از افزایش 6.44 درصدی ولادت در استان اردبیل در سه ماه نخست امسال خبر داد.

افزایش 6.44 درصدی ولادت در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله امینی صبح امروز در جلسه کمیته آمار و انفورماتیک ثبت احوال اردبیل اظهار داشت: در سه ماه اول سال جاری در استان اردبیل 6 هزار و 16 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: 4 هزار و 108 مورد ولادت در استان اردبیل مربوط به حوزه شهری و یک‌هزار و 908 مورد نیز مربوط به حوزه روستایی است.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل به تفکیک تولدهای استان اردبیل بر اساس مذکر و مونث نیز اشاره کرد و گفت: از کل ولادت‌های سه ماه اول سال جاری 3 هزار و 102 مورد پسر و 2 هزار و 914 مورد دختر بوده است.

این مسئول با اشاره به رشد 6.4 درصدی ولادت نسبت به سه ماه نخست سال گذشته یادآور شد در سه ماه نخست امسال 6 هزار و 16 مورد ولادت ثبت شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 5 هزار و 652 مورد ولادت بوده است.

امینی همچنین به رشد 14 درصدی وفات نسبت به سه ماه نخست سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سه ماه نخست امسال 2 هزار و 135 مورد و در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و 874 مورد وفات به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل اضافه کرد: از این تعداد 56 درصد مربوط به مردان و 44 درصد نیز مربوط به زنان است.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به 2 هزار و 135 مورد واقعه ثبتی فوت در سه ماه اول سال جاری، اظهار داشت: از کل وفات ثبتی در سه ماه اول سال جاری 62 درصد در حوزه شهری و 38 درصد نیز در حوزه روستایی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول