اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

موفاز: حمله به ایران تبعات مصیبت‌باری برای اسرائیل خواهد داشت

خبرگزاری فارس: "شائول موفاز"، وزیر جنگ سابق و رهبر حزب کادیمای اسرائیل، نسبت به تبعات مصیبت‌باری که حمله به ایران دارد، به سران رژیم‌صهیونیستی هشدار داد.

موفاز: حمله به ایران تبعات مصیبت‌باری برای اسرائیل خواهد داشت

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "جروزالم‌پست"، "شائول موفاز" رهبر حزب مخالف لیکود و وزیرجنگ سابق رژیم‌صهیونیستی، امروز هشدار داد که یک حمله پیشدستانه و یکجانبه علیه تاسیسات هسته‌ای ایران، می‌تواند تبعات فاجعه‌باری برای اسرائیل داشته باشد.

او در مصاحبه با شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن بیان این هشدار، عنوان کرده است که حمله به ایران نمی‌تواند در توانایی ایران در تولید تسلیحات هسته‌ای تاخیر زیادی بیندازد، و احتمال زیادی وجود دارد که این حمله موجب به راه افتادن یک جنگ شود.

موفاز که رهبری حزب مخالفان کابینه را بر عهده داشته و تا هفته گذشته بنیامین نتانیاهو را در دولت ائتلافی رژیم صهیونیستی همراهی می‌کرد و نهایتا به دلیل بالاگرفتن اختلافات، از کابینه خارج شد، اقدام "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و "ایهود باراک" وزیر جنگ این رژیم در تهدیدآمیز جلوه دادن ایران را، اقدامی مدیریت شده و عمدی دانسته است. موفاز پیشنهاد کرده است که جهان باید به اعمال تحریم علیه ایران ادامه دهد.

انتهای پیام/ق.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول