اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از بازی در تیم‌های قمی لیگ برتر

سنگربان کیش ایر قم به شهرداری ساوه پیوست

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی و عضو سابق تیم کیش ایر برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شهرداری ساوه پیوست.

سنگربان کیش ایر قم به شهرداری ساوه پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آخرین روز نقل و انتقالات چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی سپری شد که طی آن تمام تیم‌های حاضر در این دوره لیگ برتر آخرین اقدام خود را برای حضور موفق در لیگ چهاردهم انجام دادند.

در این بین محسن گودرزی، بازیکن سابق تیم‌های فوتسال ارم کیش، تربیت بدنی و کیش ایر قم، با توافق مالی صورت گرفته، برای بازی در چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور به نماینده استان مرکزی یعنی تیم فوتسال شهرداری ساوه پیوست.

شهرداری ساوه سال گذشته به اتفاق میثاق تهران امسال دو تیم تازه وارد از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ برتر بودند که بعد از حضور در لیگ سیزدهم امسال نیز با مربیگری رضا عقابی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتر حضور می‌یابد.

بدین ترتیب محسن گودرزی، بازیکن قمی فوتسال کشورمان که سابقه عضویت در تیم‌ ملی فوتسال کشورمان را دارد و به تیم ملی فوتسال بزرگسالان هم دعوت شده است، در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور با پیراهن دروازه‌بانی تیم شهرداری ساوه مقابل حریفان لیگ برتری از جمله همشهری‌های خود در تیم فوتسال صبای قم به میدان خواهد رفت.

گودرزی از دروازه‌بان‌های موفق فوتسال کشورمان است که علاوه بر درخشش در فوتسال کشور و استان قم سابقه حضور در تیم مطرحی همچون شهید منصوری قرچک را نیز دارد.

این بازیکن قمی در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن شماره یک تیم فوتسال کیش ایر قم زیر نظر دو مربی یعنی رضا کردی و سیدمهدی غیاثی به میدان رفت و با کیش ایر رتبه دهم لیگ برتر را کسب کرد.

گودرزی در حالی که صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نظر امیر شمسایی قصد استفاده از مسعود ایازی و محمد دهقان را دارد، به دنبال دریافت پیشنهاد از سوی مسئولان و کادر فنی تیم شهرداری ساوه تصمیم گرفت در این تیم در لیگ برتر بازی کند.

این بازیکن در آخرین روز نقل و انتقالات چهاردهمین مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در ساوه حضور یافت و با تیم فوتسال شهرداری این شهر قراردادی دو ساله به امضا رساند تا در سالن فجر ساوه با پیراهن این تیم به میدان برود.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه آغاز می‌شود و 13 تیم برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول