اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 قم خبر داد

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان تا یک ماه آینده

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه هشت قم گفت: ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان تا یک ماه آینده

موسی حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تفکیک مناطق شهری قم به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات از اردیبهشت ‌ماه سال گذشته اظهار کرد: در همین راستا شهرک پردیسان به عنوان منطقه هشت شهری قم شناسایی و شهرداری آن از حدود یک سال پیش تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل شهرداری پردیسان، جلسات مختلفی با حضور مردم این شهرک برگزار و نیازهای مختلف این منطقه بررسی شد.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه سامان‌دهی ورودی شهرک پردیسان جزو نخستین اقدامات شهرداری این منطقه بوده است گفت: در این طرح بیش از 10 هزار مترمربع از ورودی پردیسان اصلاح و دارای فرم شهری شده و چمن کاری‌های لازم نیز انجام شد.

وی از اجرای طرح جدول‌گذاری و تأمین کامل روشنایی ورودی اصلی پردیسان طی سال جاری خبر داد و ابراز کرد: پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز شود.

حاتمی ادامه داد: از دیگر نیازهای شهرک پردیسان، بوستان‌های محلی هستند به همین دلیل و در راستای افزایش فضاهای عمومی و شهری، تاکنون شش پارک از این نوع ایجاد و تحویل ساکنان شده است.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه بوستان غدیر نیز مورد استفاده گسترده ساکنان شهرک پردیسان قرار دارد گفت: به همین منظور طرح تأمین کامل روشنایی این پارک نیز در دستور کار قرار گرفت و اقدامات لازم انجام شد.

وی از اختصاص بیش از 300 میلیون تومان به منظور تأمین مبلمان و تجهیزات بوستان‌های پردیسان خبر داد و بیان داشت: «پارک شهر» پردیسان نیز در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه بوستان «ژاله» مراحل نهایی تکمیل را می‌گذراند و به زودی در اختیار اهالی پردیسان قرار می‌گیرد.

حاتمی افزود: در بحث خدمات شهری و ایمنی نیز ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان در حال ساخت بوده و تاکنون 93 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به طوری که امیدواریم طی یک ماه آینده این ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول