اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه چناران:

مسئولان اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه چناران گفت: انتظار مردم از مسئولان این است که وحدت خود را به نمایش بگذارند و اجازه ندهند دشمنان در این موقعیت حساس از اختلاف آنها سوء استفاده کنند.

مسئولان اجازه سوءاستفاده به دشمنان ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه‌های جمعه این هفته جمعه چناران، اظهار کرد: نمازجمعه مهم‌ترین و کارآمدترین پایگاه اساسی دین و برزگترین پایگاه عبادی،تبلیغی و جهادی اسلام است.

وی افزود: حضور انبوه مردم در نمازجمعه تجلی ایمان و اسلام دوستی را می‌رساند و یکی از بزرگترین شعائر اسلام و مظهر وحدت، مساوات و صمیمیت مسلمانان است و اهداف بزرگ فرهنگی، معنوی و سیاسی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: نماز جمعه برای مسلمانان اعتلای ایمانی، اخوت اسلامی، بصیرت و دانایی، عظمت و شکوفایی می‌آورد، نمازجمعه نیروگاه روحی،تربیت‌گاه دینی، ملاقات همگانی و حتی مانور سیاسی برای مسلمین است که قلب دشمنان اسلام را می‌لرزاند و هرگونه طمع و توطئه دشمنان علیه اسلام و مسلمانان را نقش بر آب می‌سازد.

تاجی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام و تاکید ایشان بر " اقتصاد مقاومتی" گفت: ایران اسلامی توانمندتر و قوی‌تر از هر زمان دیگری است و دشمنان هیچ‌گاه تا این اندازه در نقطه ضعف نبوده‌اند.

امام جمعه چناران ادامه داد: این فشارها و تهدیدات" گذرگاه" است نه" قرارگاه" و قرار نیست کشور در این فشارها باقی بماند با استعداد و خلاقیت مردم و جوانان نخبه و توکل به عنایات الهی این بار هم بر مشکلات فائق می‌آئیم.

وی افزود: این فشارها در طول انقلاب هم بوده و ما تجربه 8 سال دفاع مقدس و تحریم‌ها را داریم، باید توجه داشت که شرایط فعلی کشور با دوران جنگ خیلی فرق کرده و امروز ایران دارای ظرفیت‌های بزرگی است، اگر به اذعان بعضی‌ها کوتاه آمدن از مواضع هسته‌ای راه کار بود این راه کار در دوران دولت اصلاحات  اجرا شد اما دشمنان تنها دست از دشمنی بر نداشت بلکه در همان زمان ایران را محور شرارت معرفی کردند.

تاجی ادامه داد: مردم ایران دست از عزت، سربلندی و پیشرفت همه جانبه بر نخواهند داشت و همچنان با صلابت و ابهت در مقابل استکبار جهانی و دشمنان ایستاده است.

وی گفت: انتظار مردم از مسئولان این است که وحدت خود را به نمایش بگذارند و اجازه ندهند دشمنان در این موقعیت حساس از اختلاف آنها سوء استفاده کنند.

امام جمعه چناران با اشاره به فرازی از خطبه شعبانیه پیامبر(ص) یکی از وظایف روزه‌داران را در این ماه عظیم توجه به فقراء و نیازمندان و کمک به یتیمان دانست و گفت: کمک به این قشر وظیفه دینی،اخلاقی و شرعی هر مسلمانی است.

وی در پایان با اشاره به ماه رمضان از خیرین خواست با کمک به" ستاد دیه"زمینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد را فراهم کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول