اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقابله ارتش سوریه با نفوذ 300 تروریست در مرز اردن

خبرگزاری فارس: هیچ یک از ۳۰۰ فرد مسلحی که قصد داشتند از مرز اردن وارد سوریه شوند، موفق به ورود به خاک سوریه نشدند و تیراندازی نیروهای اردنی به نیروهای سوری نیز مجروح یا تلفاتی بر جای نگذاشت.

مقابله ارتش سوریه با نفوذ 300 تروریست در مرز اردن

به گزارش فارس، نیروهای گارد مرزی سوریه صبح امروز جمعه موفق شدند عملیات نفوذ یک گروه بزرگ تروریستی متشکل از 300 فرد مسلح را ناکام بگذارند.

به گزارش دام‌پرس سوریه، این افراد قصد داشتند از نزدیکی منقل تل‌شهاب از مرز اردن وارد خاک سوریه شوند که پس از مقابله گارد مرزی سوریه، درگیری و تیراندازی در نقطه مرزی روی داد.

دام پرس اعلام کرد که هیچ کس از نیروهای سوری به دلیل تیراندازی نیروهای اردنی مجروح نشد اما اطلاعی از تلفات احتمالی افراد مسلح در دست نیست.

علاوه بر این اردن نیز کشته شدن یک سرباز خود را تکذیب کرده است. اما اردن مدعی شد که آغاز تیراندازی از سوی سوریه بوده است.

دام پرس تاکید کرد که هیچ یک از این 300 نفر نتوانست وارد خاک سوریه شود.

هم‌اکنون بنا بر اعلام گزارش‌های خبری تروریست‌های مسلح با کمک کشورهای غربی و عربی مانند اردن یا ترکیه یا عربستان و قطر از مرزهای عراق، ترکیه، لبنان و اردن با سوریه وارد خاک سوریه می‌شوند.

پایگاه اردنی «خبرنی» نیز با اعلام خبر درگیری در مرز اردن اعلام کرد که دست‌کم 13 نفر زخمی شده‌اند که برای درمان به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول