اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد نخبگان لرستان:

اردوی فرهنگی نخبگان لرستان در مشهد مقدس برگزار شد

رئیس بنیاد نخبگان لرستان گفت: نخستین اردوی پنج روزه فرهنگی ویژه نخبگان لرستان در مشهد مقدس برگزار شد.

اردوی فرهنگی نخبگان لرستان در مشهد مقدس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان لرستان، کیانا شاهزمانی هدف از برگزاری این اردوی فرهنگی را تقویت ایمان و مبانی اعتقادی نخبگان جامعه عنوان کرد و گفت: این اقدام موجب بالا بردن روحیه اخلاق اسلامی و بصیرت افزایی در بین دانش پژوهان پی گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه نخبگان سرمایه‌های علمی و فرهنگی هر جامعه برای رسیدن به توسعه و پیشرفت علم در زمینه چشم‌انداز 1404 در کشورمان است، اظهار داشت: بهره‌گیری از منابع نبوت و فقه شیعی، چراغی برای همکاری نخبگان در جهت کمک به توسعه ایران اسلامی است .

رئیس بنیاد نخبگان لرستان سفر جمعی نخبگان را بهره‌گیری از اطلاعات یکدیگر برای یافتن طرح‌های نو و جدید می‌شود و فراهم کردن این فضا برای نخبگان از کارهای لازم و ضروری برای بهره‌گیری از نخبگان به عنوان موتور توسعه استان است.

شاهزمانی شرکت در کارگاه مهدویت و ولایت‌پذیری در زمان غیبت آیت الله راشد یزدی، شرکت در دعای کمیل و ندبه در حرم مطهر رضوی با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی، بازدید از دانشگاه علوم اسلامی رضوی و دانشگاه امام رضا (ع) و دیدار با اساتید این دانشگاه‌ها در آستان قدس رضوی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی نخبگان استان در این اردو بود.

رئیس بنیاد نخبگان استان شرکت در مراسم مذهبی در حرم مطهر امام رضا (ع)، بازدید از موزه‌های قرآنی، موزه فرش و موزه امام رضا (ع) و بازدید از اماکن تفریحی از جمله آرامگاه فردوسی و مهدی اخوان ثالث و موزه طوس از دیگر برنامه‌های نخستین اردوی فرهنگی زیارتی مشهد مقدس عنوان کرد.

در ادامه این اردو بسته‌های متبرک از طرف آستان قدس رضوی و بسته‌های فرهنگی از سوی بنیاد نخبگان لرستان به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول