اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

حجم خدمات نظام در سیستان‌وبلوچستان انعکاس مطلوبی ندارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دغدغه همه دلسوزان نظام، توسعه استان سیستان و بلوچستان است که حجم خدمات نظام در این استان از انعکاس مطلوبی برخوردار نیست.

حجم خدمات نظام در سیستان‌وبلوچستان انعکاس مطلوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در جلسه کمیته اطلاع رسانی طرح‌های مهر ماندگار در استان اظهار داشت: 900 طرح مهر ماندگار در کشور در حال اجراست که از این تعداد با اعتبار 170 هزار میلیارد تومان، 49 طرح با 5 هزار و 500 میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: روابط عمومی‌ها بدون رسانه‌ها مفهومی ندارند و آنها بستر ساز ارتباط با رسانه‌ها هستند.

معاون مالی و برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما بی‌نیاز از یکدیگر نیستیم و همه دغدغه‌ها، توسعه استان را در سر می‌پرورانند لذا تعامل دو سویه می‌تواند بیانگر واقعیات خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این منطقه باشد.

شیخ‌زاده بیان کرد: همه به دنبال التیام مشکلات و تنگناهای موجود در منطقه هستند هر چند کلمه نقد معنای گزندی دارد اما واقعیت آن است که همان گونه که دکتر طعم تلخ دارو را با کپسول کردن آن کاهش می‌دهد، رسانه‌ها نیز باید به این مهم توجه داشته باشند و مدیران نیز آستانه تحمل خود را در قبال مطالب انتقادی افزایش دهند.

وی بیان داشت: امسال در شهریورماه بخشی از پروژه‌های طرح ملی مهر ماندگار در استان کلید می‌خورد که اجرای تعداد 49 طرح حیاتی در بخش‌های گاز، راه آهن، راه، صنعت و غیره موهبتی از سوی نظام به این منطقه است که به اجرا در می‌آید.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: اجرای این تعداد پروژه علاوه بر آن که توجه دولت را به این نقطه محروم نشان می‌دهد بیانگر توان اجرایی و مدیریتی منطقه نیز خواهد بود.

شیخ‌زاده گفت: اختصاص اعتبار به طرح‌های مهر ماندگار با اعتبار 10 سال گذشته در فصول عمرانی برابری می‌کند که این بیانگر عزم نظام در رفع چهره محرومیت از استان دارد.

وی افزود: راه‌اندازی 10 واحد بیمارستانی و افزایش 500 تخت به واحدهای درمانی، ایجاد 3 هزار کیلومتر راه روستایی، راه‌اندازی 600 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی، جاده ترانزیتی کنارک به میلک، اجرای 10 طرح صنعتی و معدنی در رأس آن مس چهل کوره، افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر چابهار به 6 میلیون تن، اجرای 400 کیلومتر خط لوله گاز و گازرسانی به شهرهای زاهدان، خاش و زابل و بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب زابل ـ زاهدان از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در استان است.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا کارآمدی نظام مبتنی بر ولایت‌فقیه همواره با توجه به ظرفیت‌های به دست آمده از توان داخلی را به عنوان الگویی کارساز در بحث بیداری کشورهایی که در منطقه به پا خاسته‌اند به رخ بکشیم.

شیخ‌زاده ادامه داد: اکنون رژیم صهیونیستی خط مقدم مقابله در بیداری اسلامی را سوریه قرار داده و هدف آن خاموش کردن موج بیداری کشورهای اسلامی است که خواب را از این رژیم منحوس و اربابانش ربوده است و به این بهانه، هزار و یک جنایت در این کشور اسلامی توسط استکبار و ایادی آن در حال وقوع است.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در کشور و استان حداکثر بهره‌برداری بشود زیرا امروز جنگ رسانه‌ای در مقابل این موضوع قرار دارد که روابط عمومی‌ها با دادن اطلاعات لازم و دقیق، حلقه اتصال را به وجود آورده و خدمات شایان نظام را به مخاطبان ملی و فراملی برسانند.

معاون مالی و برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها و نشریات محلی و کشوری، فرصت مناسبی در پیش رو دارند تا فعالیت‌ها انعکاس یابند و امر توسعه تنها فیزیک اجرای طرح نیست بلکه هم مادی و هم معنوی است و تعالی معنوی بخشی از توسعه به شمار می‌رود.

شیخ‌زاده گفت: نگرش ما به موضوعات مختلف عمرانی و سازندگی باید ارتقا یابد و در این راستا، مطبوعات و رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول