اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آمل در مجلس خبر داد:

افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌های مازندران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌ سوخت‌رسانی در جایگاه‌های استان مازندران افزایش یافته است.

افزایش ظرفیت سوخت‌رسانی در جایگاه‌های مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از یک جایگاه سی‌ان‌جی در آمل اظهار داشت: با توجه به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تغییراتی در بخش سوخت‌رسانی کشور ایجاد شده است.
وی با اشاره به اینکه چندنرخی شدن بنزین پس از این طرح موجب گرایش مردم به سمت سوخت جایگزین شده، گفت: افزایش تقاضا برای مصرف گاز در خودروها عرضه این محصول را با چالش مواجه کرده است.
یوسفیان‌ملا با بیان اینکه در این دوران با افزایش تقاضا و کمبود شدید عرضه دیگر جایگاه‌های سوخت‌رسانی توان پاسخگویی به مردم را نداشتند، یادآور شد: علاوه بر افزایش تعداد جایگاه‌ها، افزایش توان این جایگاه‌ها نیز مدنظر قرار گرفته است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در سفر اخیر وزیر نفت به مازندران با این تقاضا موافقت شده، افزود: در این جلسه مقرر شد توان سوخت‌رسانی کمپرسورهای فعلی مازندران به سه تا چهار برابر میزان فعلی افزایش یابد.
به گفته وی جایگاهی که امروز به بهر‌ه‌برداری رسیده است از جمله جایگاه‌هایی است که با توان چهار برابری به اندازه توان چهار جایگاه سوخت ارائه خدمات خواهد کرد.
فرماندار آمل نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سالانه 10 تا 13 میلیون نفر مسافر از ورودی هراز به استان مازندران وارد می‌شوند، گفت: افزایش ظرفیت‌های جایگاه‌های آمل از مهم‌ترین نیازهای این منطقه است.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه 10 جایگاه تک و دو منظوره در آمل وجود دارد، متذکر شد: در حال پیگیری برای احداث پنج جایگاه تک منظوره دیگر در این شهرستان هستیم.
وی با تاکید بر اینکه روان‌سازی ارائه خدمات به مردم در دستور کار دولت قرار دارد، اذعان داشت: این خدمات باید با تمام توان در اختیار مردم قرار گیرد.
انتهای ‌پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول