اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه صنف قناد کرمان:

قیمت زولبیا در کرمان 38 هزار ریال اعلام ‌شد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه صنف قناد و شیرینی کرمان گفت: طی ماه رمضان قیمت هر کیلوگرم زولبیا 38 هزار ریال، زولبیا و بامیه 39 هزار ریال، بامیه 4 هزار ریال و زولبیا با ماست و نشاسته 42 هزار ریال است.

قیمت زولبیا در کرمان 38 هزار ریال اعلام ‌شد

محمود معیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا 38 هزار ریال، زولبیا و بامیه 39 هزار ریال، بامیه 4 هزار ریال و زولبیا با ماست و نشاسته 42 هزار ریال در استان کرمان طی ماه مبارک رمضان تعیین شده است.

وی بیان داشت: زولبیا دارای ماست و نشاسته باید به تأیید اتحادیه صنف قناد و شیرینی برسد و سپس با قیمت هر کیلوگرم 42 هزار ریال فروخته شود.

معیلی تصریح کرد: بازرسان اتحادیه صنف قناد و شیرینی و بازرسان مجمع اتحادیه با مرکز بهداشت کرمان هماهنگ هستند و بر عرضه بهداشتی زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان نظارت می‌کنند.

وی اذعان داشت: مراکزی که مجوز پخت و عرضه زولبیا و بامیه را ندارند، توسط بازرسان شناسایی و جمع‌آوری می‌شوند.

معیلی با اشاره به فعالیت 160 واحد قنادی در کرمان بیان داشت: واحدهای زیر پوشش اتحادیه فالوده و بستنی نیز علاوه بر واحدهای قناد می‌توانند نسبت به پخت و توزیع زولبیا و بامیه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه سوپرمارکت‌ها مجوز فروش زولبیا و بامیه را ندارند، افزود: زولبیا و بامیه موجود در سوپرمارکت‌ها جمع‌آوری می‌شود.

معیلی ابراز داشت: برای رفاه حال شهروندان در مناطقی که فاصله زیادی با واحدهای دارای مجوز فروش زولبیا و بامیه دارند، تعدادی مجوز فروش زولبیا صادر می‌شود.

وی عنوان کرد: مجوزهای زولبیا و بامیه فروشی در مکان‌های خاص برای افراد شناخته شده که در این زمینه تخصص دارند صادر می‌شود و مغازه مورد نظر برای پخت و توزیع زولبیا و بامیه باید دارای شرایط بهداشتی باشد.

معیلی از مردم خواست مواد غذایی مورد نیاز را از مکان‌های دارای مجوز تهیه کنند تا سلامت خود را به خطر نیندازند.

وی ابراز داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند مراتب را به شماره‌های 2524330 و 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول