اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خبر داد

سند دار شدن 143 هزار واحد مسکن روستایی در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: 143 هزار واحد مسکن روستایی در استان اصفهان سنددار شده است.

سند دار شدن 143 هزار واحد مسکن روستایی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سید اصغر مستولی‌زاده در حاشیه نشست شورای مسکن شهرستان اردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حوزه کاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متنوع است، اظهار کرد: تهیه و اجرای طرح‌های هادی و توجه ویژه به مسکن مهر در اردستان از اقدامات این بنیاد است.

وی با اشاره به اینکه سهم بنیاد مسکن استان اصفهان هشت درصد بودجه‌های استان و به ارزش 250 میلیارد ریال است، گفت: این بودجه سهم بنیاد مسکن برای توسعه و بهسازی راه‌های روستایی استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه وام‌های مقاوم‌سازی برای خانه‌های روستایی 125 میلیون ریال و با کارمزد چهار درصد است، افزود: سهمیه استان اصفهان برای وام مقاوم سازی شش هزار سهمیه است و سهم شهرستان اردستان نیز با توجه به نیاز پرداخت می‌شود.

مستولی‌زاده تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 28 هزار واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده است.

وی یکی دیگر از توفیقات بنیاد مسکن را سنددار کردن مسکن شهرهای زیر 25 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: تاکنون 143 هزار واحد مسکن روستایی سنددار شده است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول